ניוזים חמיםחדשות

הובא למנוחות הראל בן השש, שטבע לפני שבוע בבריכה ציבורית בבת-ים, שהייתה פתוחה בניגוד להוראות

לאחר שבוע של נסיונות להציל טת חייו, אמש רבים ליוו את הוריו של הראל מדלעי, בן השש בלבד, במסע ההלוויה של בנם שטבע בבריכה ציבורית בבת-ים שפעלה בלי מציל

הראל חיים מדלעי, בן החמש, הילד שטבע בשבוע שעבר בבריכה ציבורית בבת ים, הלך ביום שלישי בלילה לעולמו לאחר שבמשך ימים נאבקו על חייו בבית החולים וולפסון בחולון.

מדלעי, בן ה- 5, פונה לבית החולים במצב אנוש לאחר שנמשה מהבריכה ועבר פעולות החייאה ממושכות.

האסון התרחש כאשר הילד שהה בבריכה בבעלות פרטית בבת ים, כאשר על פי החשד לא היה במקום מציל, ובילה עם חבר שאת משפחתו ביקר. על פי הערכות, בשלב מסוים החל הילד לטבוע, ונותר יותר מ-3 דקות מתחת למים, עד שנמשה ובוצעו בו פעולות החייאה.

במשטרה בודקים אם הבריכה שבה שהה הייתה סגורה לקהל הרחב בזמן הטביעה.

ביום הטביעה נעצרה בעלת הבריכה ועוד שני אנשים המקושרים אליה בחשד כי הילדים שהו במקום בניגוד להנחיות. השלושה שוחררו לביתם בתנאים מגבילים והחקירה, שהאשמות בה הוחמרו היום, עדיין נמשכת.

אתמול הובא הראל למנוחת עולמים בבית העלמין בכפר סבא, כשרבים ליוו את ההורים הכואבים תושבי הישוב תפוח שבשומרון.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות