משפט

הדרבי של ראשון לציון בכדוריד עלה ביוקר לאחיו של אחד משחקני הפועל, שתקף את עידן מימון. כמה פיצויים קיבל מימון על המכות שחטף?

השופטת הוכיחה כי האח ירד מהיציע בכוונה תחילה להכות במימון. צילום: גטיאימג'ס

בנוסף, טען הנתבע כי הוא תכנן לרדת מהיציע לפרקט בכדי לעזור לטפל באחיו שדימם בפניו (שבר את אפו), וכאשר הבחין במימון שלטענתו הוא זה שגרם לשבר בפניו של האח, פשוט לא שלט בעצמו.

אלא שאת דברי הנתבע – האח התוקף סתרה השופטת, רנה הירש, מבית משפט השלום ברחובות וציינה כי בחקירתו במשטרה לאחר התקרית הודה האח, כי החל לרדת מהיציע לכיוון הפרקט עוד לפני שהפציעה התרחשה.

כמו כן, השופטת ציינה כי מהתנהגותו של הנתבע בבית המשפט מדובר באדם תוקפני ולוחמני, שאינו מסוגל לשלוט בכעסו.

אם לא די, ציינה השופטת הירש, כי אפילו אם התובע אכן פגע באחי הנתבע תוך כדי משחק, אין זה מצדיק אובדן שליטה ותקיפת שחקן באלימות לאחר המשחק.

השופטת דחתה את טענת מימון כי תקיפתו פגעה במוניטין שלו ופסקה לו פיצויים בגין התקיפה בלבד –  השופטת פסקה כי הנתבע ישלם לתובע פיצויים בסך 40 אלף שקל.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות