ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום נגד תושב ערד שלפני כשבוע פגע והרג רוכב אופניים בן 82 וברח מהזירה מבלי להגיש לו עזרה

תושב ערד בן 32 פגע והרג רוכב אופניים בן 82 ביום שישי לפני 9 ימים. במקום לקרוא לעזרה, ברח מהזירה ונטש את רכבו ליד בית העלמין בערד. היום יוגש נגדו כתב אישום

המשטרה סיימה חקירת אירוע פגע וברח בערד, שקרה היום שישי לפני 9 ימים, בו נעצר חשוד במעשה וכן תושב ערד נוסף שעזר לו לשבש מהלכי לקירה.

ביום שישי 3.7 סמוך לשעה 17:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אדם מוטל לצד אופניים ברחוב סלעית/דוכיפת בערד.
בתום הערכת מצב עלה כי מדובר בחשד לתאונת פגע וברח בה קיפח חייו רוכב האופניים, בן 82 תושב ערד.

בתחנת ערד הוקם כוח משימה בשיתוף בוחני תאונות דרכים מרחב נגב ונפתחה חקירה. במהלך החקירה, תוך זמן קצר, נודעה זהותו של חשוד תושב ערד כבן 32, והוא נעצר.

בהמשך תוך הסתייעות במערך האווירי של משטרת ישראל ויחידות מתנדבי משטרת ישראל מיחידת הג'יפים של תחנת ערד ויחידת החילוץ ערד אותר הרכב החשוד באירוע כאשר הוא נטוש בשטח מדברי באזור בית העלמין בעיר.

סמוך לזמן מעצרו של החשוד הספיק צוות החקירה וביצע הובלה והצבעה במקום התרחשות האירוע. במהלך החקירה נודעה זהותו של חשוד נוסף, תושב העיר, אשר על פי החשד סייע בהעלמת ראיות, הוא נעצר ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים.

מעצרו של הנהג החשוד בהפקרה אחרי פגיעה ושיבוש מהלכי משפט הוארך והיום צפויה פרקליטות דרום להגיש כנגדו כתב אישום.

במשטרה מציינים: "עם קבלת האירוע פעלה משטרת ישראל תוך צו מוסרי והפעלת מיטב הכוחות והכלים להביא לאיתור חשוד במעשה ומעצרו".

 

בתמונה: הרכב הנטוש ליד בית העלמין. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות