ניוזים חמיםחדשותמשפט

לאחר מרדף, נתפסו 2 צעירים מאשדוד שירו לעבר שוטרים וניסו להימלט

כתב אישום נגד שני תושבי אשדוד, כבני 20, שנעצרו בחשד לאירוע ירי שבוצע לעבר בלש משטרה, לאחר שבוצע מרדף אחריהם

 

ראשיתה של החקירה בתאריך 10.12.23, בפעילות מבצעית סמויה של היחידה המרכזית בלכיש אחר עבריינים המוגדרים כמחוללי פשיעה, שבמהלכה ניסו לחמוק מהשוטר 2 חשודים תוך שאחד מהם לפי החשד מבצע ירי לעברו, לאחר שהחשוד השני לפי החשד הורה לעשות זאת.

השוטר שבמזל לא נפגע, יחד עם שוטרים נוספים מיד ביצעו פעולות שהובילו תוך זמן קצר למעצר 2 החשודים כבני 20, שנחקרו ע"י ימ"ר לכיש בחשד לעבירות של נשיאה והובלה של נשק וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית והממצאים נגד החשודים, במסגרת דיון הארכת מעצרם היום בבימ"ש השלום , הוגשה נגדם הצהרת תובע של הפרקליטות, ומעצרם הוארך עד לתאריך 4.1.24, בו צפוי נגדם כתב האישום.

במשטרה ציינו: "ידע כל עבריין ואדם, ששימוש בנשק חם נגד אדם אחר ובפרט נגד שוטר המבצע את תפקידו, הנה עבירה מהחמורות בחוק העונשין שלצידה עונש מאסר של עד 20 שנים. המשטרה תפעל בכל אירוע ירי על מנת לאתר את החשודים, לאסוף נגדם את הראיות הנדרשות, ולהביאם לדין במטרה להרחיקם מהציבור ובכך לשמור על בטחונו."

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות