ניוזים חמיםחדשותאשקלון

צווי סגירה מנהליים ל 2 בתי עסק בעיר אשקלון, שבתחומם התרחשו אירועי אלימות, ובעליהם לא נקטו בפעולות הנדרשות בהן דיווח למשטרה

משטרת אשקלון פתחה בסוף השבוע בחקירת 2 אירועי אלימות שאירעו ב 2 בתי עסק בעיר אשקלון

האירוע הראשון- בעקבות דיווח אישה כי הותקפה על ידי חשוד בעסק בשבת לפנות בוקר, שוטרים של תחנת אשקלון הגיעו מיד לתחומי העסק במרכז המסחרי בחוף דלילה בעיר, ובפעולות חקירה שביצעו השוטרים בשטח, העלו כי התפתח אירוע אלימות בין מבלים בעסק וכי המאבטחים במקום בחרו שלא לדווח על כך למשטרת ישראל.

האירוע השני – במסגרת סיור של השוטרים ברחוב ביאליק, הבחינו בפצוע מדמם מפניו בסמוך לעסק, ובפעולות חקירה ראשוניות, העלו כי התפתחה קטטה בין הפצוע לעובד בעסק שעזב את המקום טרם הגעת השוטרים, על רקע סירובו למכור אלכוהול ואף נקט נגדו באלימות תוך שמצלמות בית העסק אינן פועלות כנדרש ומבלי להעביר דיווח על המקרה למשטרה.

במקביל להליך הפלילי שעודנו מתנהל, קצין אגף המבצעים בתחנת אשקלון יחד עם משרד אבטחה ורישוי אשקלון ותובעת רישוי מרחב לכיש, חתם על צווי סגירה מנהליים לבתי העסק למשך 5 ו 6 ימים, זאת עפ"י סעיף 23א' לחוק רישוי עסקים, שלום הציבור ובטחונו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות