ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום בגין עבירות מרמה והונאת נושים נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר, אנטולי נחשונוב

סגן ראש עיריית שדרות לשעבר, אנטולי נחשונוב היה חייב לנושים שונים כספים. הוא דאג להעביר את משכורתו מהעירייה לחשבונות של אנשים אחרים. עתה הוא עומד לדין על מרמה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד סגן ראש העיר שדרות לשעבר, אנטולי נחשונוב, בגין ביצוע עבירות מרמה, הפרת אמונים והונאת נושים.

מכתב האישום עלה כי בזמן כהונתו של נחשונוב בין השנים 2013 ל-2017, פעל הנאשם במרמה כשביקש ממקורבים שונים לקבל לחשבונות הבנק שלהם את המשכורות שלו מהעירייה.

אלא שלנחשונוב היו חובות ונושים, ובכך הוא הסתיר מנושיו את תשלומי המשכורת בסך של כחצי מיליון שקל. על חשבונות הבנק של הנאשם הוטלו עיקולים לטובת נושים שונים, לרבות רשות המיסים ונושים אחרים, אך נחשונוב ניסה להתחמק בכך מתשלום חובותיו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות