ניוזים חמיםחדשותמשפט

רצח לובה פוטכין ז"ל: בן זוגה לשעבר חנק אותה עם חולצתה שכרך סביב צווארה

כתב אישום נגד סרגיי ביטיוקוב, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז"ל. על פי כתב האישום, הנאשם התעלל בבת זוגו, על רקע קנאה, לאורך מערכת היחסים ביניהם וכאשר נודע לנאשם על הקשר שלה עם אחר, החליט לרצוח אותה

 

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סרגיי ביטיוקוב, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז"ל.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין יריב צרי ונועה שוקר, הנאשם התעלל בבת זוגו, על רקע קנאה, לאורך מערכת היחסים ביניהם וכאשר נודע לנאשם על הקשר שלה עם אחר, החליט להמיתה. ביום 16.5.22, בדירתו של הנאשם, בזמן שהמנוחה שוחחה עם הנאשם בנוגע לקשריה הרומנטיים עם האחר, נטל הנאשם את חולצתה, ליפף אותה לצורת חבל, כרך בחוזקה סביב צווארה כדי לחונקה, ובהמשך משך באמצעותה את המנוחה, מה שהוביל למותה.
בכתב האישום צוין, כי הנאשם במעשיו: "גרם בכוונה למותה של המנוחה שהיא בת זוגו, לאחר התעללות שיטתית ומתמשכת בה, גופנית ונפשית ולאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית". הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות