ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום חמור נגד תושבת ב"ש ובן זוגה שגרמו למותו של בנה הפעוט בן ה-2.5 שנים, תוך התעללות קשה. נהגו לסגור אותו ואת אחיו בחדר מבלי לתת להם מזון ומים במשך תקופה ארוכה, עד שהפעוט מת מהרעבה

המשטרה סיימה חקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע שנגרם על ידי אמו ובן זוגה כתוצאה מהתעללות והזנחה מכוונת. כתב אישום הוגש אתמול, הכולל חשד לביצוע עבירות דומות של התעללות והזנחה גם כלפי 2 אחיו הקטינים של הפעוט

 

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע, בן שנתיים ו-7 חודשים, שנפטר ביום 6.3.24, זאת לאחר שהובא על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי סורוקה כשהוא במצב אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

צוות חקירה מיוחד שניהל את החקירה בתחנת באר שבע, אסף ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח קטין חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט הן על ידי אמו, בת 27, והן על ידי בן זוגה, תושב העיר באר שבע, בן 32, שנעצרו לחקירה.

במסגרת החקירה עלה כי בני הזוג ביצעו בנוסף עבירות של הזנחה והתעללות בשני אחיו הגדולים של הפעוט, קטינים בני חמש ושלוש וחצי, שאושפזו במרכז הרפואי סורוקה במצב קשה ושוחררו להמשך טיפול גורמי הרווחה בעיריית באר שבע.

על פי החשד בני הזוג נהגו לנעול את הילדים בחדרים וכעונש מנעו מהם לאכול ולשתות תוך שהם מתעלמים במכוון מבכי ומהתנהגות המעידה על מצוקה, לרבות ירידה במשקל, וזאת בזמן שנהגו, על פי החשד, לצרוך סמים בנוכחות הילדים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתם במשטרה, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) שליוותה את החקירה, הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרם שצפויים להיות מוגשים בסוף השבוע.

 

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות