ניוזים חמיםחדשותמשפטבאר שבע

נעצר מורה כבן 40 שביצע מעשה מגונה בקטין כבן 13 שעה ששיחק בגינה ציבורית בשכונה א' בבאר שבע

עם התקדמות החקירה עלה חשד כי החשוד אשר מקצועו מורה בבית ספר חטיבה/ תיכון בדימונה אולי ביצע עבירות מין גם בבית הספר

בתאריך 6.9 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות גבר בשנות ה 40 לחייו שביצע מעשה מגונה בקטין כבן 13 שעה ששיחק בגינה ציבורית בשכונה א' בבאר שבע. שוטרים הגיעו למקום, תחקרו את האירוע, אספו ממצאים והחקירה הועברה למחלק נוער תחנת באר שבע. זהותו של החשוד תושב באר שבע נודעה, הוא אותר ונעצר יום לאחר האירוע והובא בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.

עם התקדמות החקירה עלה חשד כי החשוד אשר מקצועו מורה בבית ספר חטיבה/ תיכון בדימונה יש וביצע עבירות מין גם בבית הספר ועל כן פנה צוות החקירה לבימ"ש השלום בבאר שבע אשר התנגד לפרסום שמו ומנע אותו נחרצות. בדיון שנערך בהמשך בבקשת מעצרו של החשוד הורה אותו השופט על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים. כנגד שתי ההחלטות הגישה משטרת ישראל ערר לבימ"ש המחוזי בבאר שבע. בימ"ש המחוזי בבאר שבע הותיר את החלטת השחרור בתנאים מגבילים על כנה אך התיר פרסום פרטי החשוד.

פקד יוני דסקלו: "אנחנו עוסקים בחקירת אירוע חריג וקשה. עירנות המבוגר האחראי והדיווח המהיר הביאו למעצרו המהיר של החשוד והרחקתם מהמרחב הציבורי. אנו פונים לציבור כל מי שבידו חשש כי מי ממכריו נפגעו מהחשוד מתבקש לדווח בתחנת המשטרה או למוקד 100."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות