ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום נגד 4 בני משפחה, שהציתו חנות ניידים בחורה וגרמו למותו של עיסא בן ה-12, שהגיע לתקן את הנייד שלו

כתב אישום נגד ארבעה נאשמים, בני משפחת אבו אלקיעאן, בגין רצח בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. לפי כתב האישום, הנאשמים הגיעו בחודש מאי לחנות טלפונים סלולריים באזור התעשיה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות בה נכח באותה עת גם עיסא בן ה-12, שנפטר מפצעיו לאחר מספר ימים

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום מתוקן, המייחס לארבעת הנאשמים, בני משפחת אבו אלקיעאן מחורה, עבירה של רצח בנסיבות מחמירות של עיסא אבו אלקיעאן בן ה-12 ועבירות נוספות שיוחסו להם בכתב האישום המקורי.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שולי רוטשילד, הנאשמים, על רקע סכסוך קרקעות, הגיעו באור יום ברכב ללא לוחיות זיהוי לחנות טלפונים באזור התעשייה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות, בה נכח באותה עת גם עיסא אבו אלקיעאן בן 12 שהגיע לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלו.

הילד אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אך נפטר ב-13 ביולי בבית החולים כתוצאה מהפציעות שנגרמו לו.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ועוד. בכתב האישום צוין בין היתר כי הנאשמים גרמו באדישות למותו של הקטין, תוך יצירת סכנה ממשית לחיי אחרים נוסף על הקטין.

בד בבד עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, שכן לעמדת הפרקליטות בבקשת המעצר, מעשי הנאשמים, אשר בוצעו יחד עם אחרים תוך תכנון קר ומחושב להצית את החנות באור יום, תוך ידיעה שמדובר באזור תעשייה הפעיל בשעות אלו, אשר גרמו למות הקטין וכן לפגיעה בבן משפחתם, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהם.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות