ניוזים חמיםחדשותמשפט

רצח נור קשקוש באשדוד: 2 החשודים רצחו את הקורבן באכזריות לעיני אזרחים נדהמים, לאחר שרבו אתו על בשמים שגנב מסופר פארם בלב העיר

כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי, בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש. בעקבות ויכוח וקטטה על רקע בשמים שגנב המנוח מסופר פארם, דקרו הנאשמים את המנוח בצוותא באמצעות מספריים

 

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי, בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש (בן ה-24) ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אדוה וייצגן לוי, בעקבות ויכוח וקטטה על רקע בשמים שגנב המנוח מסופר פארם, דקרו הנאשמים את המנוח בצוותא באמצעות מספריים מספר דקירות וגרמו למותו, זאת בטבורה של העיר ולעיני העוברים והשבים.

המנוח ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים, אך הנאשמים השיגו אותו, ריתקו לקרקע ודקרו בכל חלקי גופו. במהלך המעשים, התחנן המנוח בפני הנאשמים שיפסיקו כי הם הורגים אותו, אנשים שהיו במקום צעקו להם לחדול, אך הנאשמים המשיכו במעשיהם.
לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום עם המספריים והותירו את המנוח במקום כשהוא מדמם. המנוח פונה באמבולנס לבית החולים אסותא, שם נקבע מותו. התיק נחקר על ידי ימ"ר לכיש.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים, בשל עניין של מה בכך, גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות