חדשות

צפו בתיעוד: שני עוזריו של אביהוא בן משה, שמקבלים כסף ממשלם המיסים, תולים שלטי בחירות שלו. לא תאמינו איך הוא תרץ את זה

 

לידי מערכת "ניוזים מרכז" הגיע התיעוד שניתן לראות בו את שני עוזריו של בן משה בעיריית רמת גן – אלי חסון ויואב יוריש, תולים לאור יום שלטי תעמולת בחירות של אביהוא בן משה. שוב, מדובר בעובדי עירייה שאסור להם להשתתף בכל דרך וצורה בתעמולת בחירות.

פנינו לתגובת עיריית רמת גן ושאלנו איך בן משה משתמש בעובדי עירייה, שמקבלים שכר מקופת וכיס משלם המיסים?

בעקבות פניית "ניוזים מרכז" העובדים זומנו לועדת משמעת של העירייה וזו תגובת העירייה:

"על פי הנחיות מנכ"ל משרד הפנים בנוגע להתנהגות עובדי הרשות בשנת בחירות 2018, חל איסור על עובדי הרשות לקחת חלק במסעבחירות של מועמד כזה או אחר. ההנחיות הופצו לכלל עובדי העירייה באפריל 2018.  לאור האמור, העובדים יזומנו לבירור בפניועדת המשמעת העירונית".

פנינו כמובן גם לתגובתו של אביהוא בן משה, שמשתמש בעובדי העירייה לתעמולת בחירות אישית של עצמו. ומסתבר שבן משה רואה גם בניצול כספי משלם המיסים כפילנתרופיה מצידו.

וזו תגובתו: "אם סיוע לגמלאית אשר דרשה לומר ולהביא את עמדתה הדמוקרטית, לאחר שעות העבודה, מצריך תגובה לאן עוד נגיע? אנו סבורים שיש לבדוק מדוע המצלם עשה זאת אחוז אמוק תוך כדי נהיגה וסיכון חיי אדם.

חברים, אמנם בחירות בחוץ אך אל נאבד את דרכנו, דרך של אחדות ואהבה".
השאלה היא אם אותם עובדים של העירייה יהיו מוכנים לעזור לעוד גימלאים בעיר שלא יכולים לערוך קניות, או ללכת לקופת חולים או לבית מרחקת לבד? האם הם פנויים לדברים מצילי חיים אלו, או רק לתליית שלטי בחירות? ולמה זה צריך להיעשות על חשבון משלם המיסים ולא על חשבון מטה הבחירות של מר בן משה?
נמשיך לעדכן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות