חדשות

עדויות קשות מההתעללות בגן "מתוק" בגבעתיים. "בעטו בראש אחת הפעוטות, סטירות לאחרים והטלתם על הרצפה". גם הגננת נעצרה הבוקר

הכל החל כשילדה בת יותר משנתיים חזרה מהגן לביתה לפני כשבוע וסיפרה להוריה כי הגננת במקום הכתה אותה. אמה של הילדה התקשרה מייד לגננת הגן ודרשה לדעת אם זה נכון. הגננת הכחישה מכל וכל את טענות הפעוטה. האמא לא ויתרה ודרשה לבוא ולצפות בצילומי מצלמות האבטחה המותקנות במקום. הגננת דחתה את הבקשה. אלא שהאם התייצבה בגן הילדים בבוקר שלמחרת ותבעה לראות את הצילומים.

אתמול הוארך מעצרה של הסייעת החשודה במעשים, ליהיא בן דניאל מגני תקווה. היא תישאר במעצר בארבעת הימים הקרובים.

צילום אילוסטרציה

הגננת, בת ה-63 עם ותק של קרוב ל-25 שנה התעלפה אתמול במהלך החקירה שבוצעה לה ולא ניתן היה לעצור אותה. היום בבוקר גם היא נעצרה לאחר שנצפתה אף היא בסרטונים כשהיא מכה את הילדים באחת מההזדמנויות.

לאחר שהורי אותה פעוטה דרשו לראות את הסרטונים, הם ידעו את הורי שאר הילדים. וכשחזו בסרטונים נחקרדו ההורים לגלות, כפי שסיפרה אחת האמהות ל"ניוזים מרכז": "זה לא היה מקרה אחד וזהו. זה היה שורה של מקרים של התעללות וחבטות שנמשכו כמה וכמה פעמים. הלב שלנו נקרע לדעת שזה מה שהילדים שלנו עברו כל הזמן ולא ידענו. הם עשו את זה לילדים שכבר יכולים לדבר בני שנתיים ושלוש".

מסרון הוואטסאפ ששלחה הגננת לבורי ילדי "גן מתוק" בעבעתיים

לפי עדות כמה הורים הגננת והסייעת נראות סוטרות לכמה ילדים בהזדמנויות שונות. "באחד הפעמים רואים את הסייעת מכסה את ראשה של אחת הפעוטות כדי שלא תקום מהמזרן ואז הסייעת עוברת ובועטת בראש של הפעוטה כדי שלא תקום מהמזרן. בפעמים אחרות רואים את הגננת והסייעת זורקות את הילדים על הרצפה כאילו היו שק".

לפני כמה ימים עם התפוצצות הפרשה הגננת שלחה להורי גן הילדים מסרון וואטסאפ בו כתבה להם: "לאחר כ-24 שנים של עבודה עם ילדים  עם הרבה אהבה ונתינה אינסופית לילדים, אני מרגישה שבשבוע וחצי האחרונים יש לי נסיגה בריאותית שכנראה השפיעה על מצבי הנפשי, דבר שהשפיע כנראה על תפקודי כגננת ולצערי מעדתי באירוע חד פעמי כלפי ילדי הגן. אני מבקשת את סליחתכם ומחילתכם בכל לבי, בנוסף את התנצלותי העמוקה מול האמא"…

 

צמונה ראשית: הסייעת שנעצרה ליביא בן דניאל. צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות