חדשות

כתב אישום נגד הסייעת שהרגה את יסמין הקטנה. מתברר התעללה במשך חודשים בתינוקות: חנקה עם דלי, בעטה בהם והטיחה על הרצפה

לפי התיאור המזעזע העולה מכתב האישום לגבי נסיבות מותה של יסמין וינטה בת השנה עולה כי הסייעת אינה אחזה את יסמין בזרועה, הניפה אותה באוויר וטלטלה אותה. אז היא הטיחה אותה על מזרון לצד תינוק נוסף. לאחר מכן היא כיסתה את ראשם של שני התינוקות בשמיכה עבה, הידקה אותה סביבם ונשענה עליהם תוך שהיא מתעסקת בטלפון הנייד שלה.

אלא ששם לא נגמרה ההתעללות: כאשר התינוקות החלו לנוע מתחת לשמיכה הידקה הסייעת את אחיזתה בהם והניחה עליהם גם את ראשה, ומנעה בכוח כל ניסיון של התינוקת להשתחרר מאחיזתה ולהוציא את ראשה תחת השמיכה. הנאשמת לא הסתפקה בזה ועטפה וכרכה את השמיכה סביב ראשה ופלג גופה העליון של התינוקת מבלי להשאיר לה כל פתח לנשימה, ונשכבה שוב על גבי התינוקות המכוסים בשמיכה, בעודה צופה בטלפון הנייד שלה ואוזניות באוזניה. באותן דקות ניסתה התינוקת להשתחרר מלפיתת החנק של הסייעת ללא הצלחה.

ההורים מגישים תביעה נגד הסייעת ובעלי הגן שלטענתם ידעו הכל ושתקו. צילום: הדר לרנר

רק לאחר כעשר דקות בהן שכבה הנאשמת על התינוקות הכלואים בשמיכה, היא התרוממה מעליהם והתירה את השמיכה שהייתה כרוכה סביב ראשה וצווארה של יסמין וינטה. כשהבחינה הנאשמת כי התינוקת אינה מגיבה, כיסתה שוב את ראשה בשמיכה ושבה לעסוק בטלפון הנייד שלה. התינוקת נשארה מכוסה בשמיכה על גופה וראשה במשך כשעה וחמישים דקות, עד שנמצאה ללא רוח חיים על ידי סייעת אחרת.

מלבד סעיף ההריגה, מואשמת הסייעת גם בעבירות של התעללות בחסרי ישע, כשבשמונה מקרים שונים היא התעללה בתינוקות שונים בגן. נטען כי הניחה דלי על ראשו של תינוק אחד ובתינוקת אחרת בעטה.

בינתיים, הוריה של יסמין הגישו באמצעות עורך דינם ולדימיר מיסיוק תביעה אזרחית נגד הסייעת שמואשמת בהריגה ונגד שני בעלי הגן וחברת הביטוח.

בפרקליטות הסבירו כי החליטו לא להגיש כתב אישום נגד הסייעת בגין רצח, מאחר וברצח צריך להוכיח כוונה לרצוח את התינוקת ולסיים את חייה ואילו כאן לא הייתה כוונה כזאת מראש.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות