חדשות

צפו: זוג הורים משתמשים בתינוק שלהם כדי לגנוב בשמים באלפי שקלים מחנות בקניון בראשל"צ. מחפשים זיהוי של הזוג

וכך פרסם עידו מזרחי מבעלי המקום: "ב-23.5 בחנות בשמים בקניון הזהב, החליטו זוג הורים עם תינוק ביד לגנוב מעסק, תוך דקה ולצאת מהחנות כאילו כלום…
הם השתמשו בשיטה ״מקורית״ שבה הבעל יסתיר את המתרחש מאחוריו ואשתו תוכל להכניס לעגלה בשמים בשווי של 1500₪ לתוך העגלה של התינוק שאותו היא מחזיקה. מה שהם לא יידעו זה שהם מצולמים מכל כיוון אפשרי. ותלונה במשטרה כבר הוגשה עם תמונות ברורות של הבעל ושל האישה. ושל הזוג המסייע שלפי המצלמה ייצא עם אותו זוג מהמעלית ביחד.

אם לא נפרסם תמונות בטענה שאנחנו מביישים את הגנבים הללו, אז מה אנחנו שווים כחברה. שכל מי שגונב שיידע שהוא ייחשף בפני כל עם ישראל גם אם צריך. יש הרבה חסרונות לרשתות החברתיות ולא נמנה אותם פה אבל יש גם יתרונות וחובה עלינו להשתמש בהם.. היום הם גונבים ממני מחר ממך ומכם.
בכל אופן גם אם השגתי בן אדם אחד שמכיר את צמד הגנבים ונחשף בפני הפוסט הזה- עשיתי את שלי.
מצידי שאנשים כאלו לא ייצאו מהבית מבושה. חובה עלינו לפרסם ככה התופעה תצטמצם.
וככה כל גנב שחושב שהוא יכול לגזול ממישהו ומהפרנסה שלו שיידע שתוך ימים ספורים גם המכרים שלו, המשפחה שלו, החברים שלו ייראו בדיוק מי הוא. היית ״גבר״ לגנוב ולגזול. עכשיו תהיה גבר לעמוד מול המכרים שלך אחרי שראו מה אתה עושה בזמנך הפנוי.!
לצמד חמד שחושבים שהכל מותר יש תמונות ווידאו שמראים בבירור את הרמה האנושית שלכם…
אז שיבושם לכם…".

כאמור הוגשה תלונה במשטרהועתה בעלי החנות מחפשים שמישהו יזהה את הזוג הזה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות