חדשות

צפו: נהג אוטובוס בקו מפ"ת שהותקף קשות על ידי נערים, בגלל שסרב להעלות אותם עם אופניים. "דמם של הנהגים הותר"

א',  נהג האוטובוס שהותקף קשות סיפר: "נסעתי מקו 5 בשעה 7 בבוקר מקרית אריה בפתח תקווה לכיוון כפר קאסם. הגעתי עד צומת ירקונים עצרתי שם כדי להוריד ולהעלות אנשים. האוטובוס היה מאוד עמוס ולא היה מקום לאף אחד. באו אלי 3 אנשים שרצו לעלות עם 3 זוגות אופניים חשמליים. אמרתי להם שאני לא יכול לקחת אותם כי אני צריך לחכות לאוטובוס הבא. הבן אדם ישר קילל אותי 'בן זונה'. שאלתי אותו למה אתה מקלל אותי והוא הוציא גז פלפל והשפריץ את זה עלי ישר בפרצוף. ישר סובבתי לו את הגב והוא נתן לי אחר כך מכות על הגב. סגרתי את הדלת והם ברחו. המשכתי עם נסיעת הקו לפארק אפק, פזרתי את הנוסעים ומשם נסעתי לבית חולים. אני עכשיו ברמאדן ואני לא רוצה לשבור את הצום.רק רוצה ללכת לנוח."

הסימנים על גופו של הנהג בעקבות המכות. צילום: ארגון נהגי האוטובוסים

יו"ר ארגון נהגי האוטובסים ישראל גנון התייחס לתקיפת נהג חברת אפיקים ואמר כי: "נהגי האוטובוסים הפכו להיות שק החבטות של ישראל. נהגי האוטובוסים הם קורבנות של חוסר האכיפה של הרשויות האחראיות על שלום הציבור ועל עובדים המשרתים את הציבור כמו הנהגים. אנו שוקלים ברגעים אלו, יחד עם ההסתדרות הלאומית, צעדי מחאה ברמה ארצית על מנת שמקבלי ההחלטות יקחו אחריות בשטח וישמרו על חיי הנהגים.  אולי מישהו ממקבלי ההחלטות יתעורר רק כאשר אלפי אוטובוסים יושבתו. דמם של הנהגים הותר. הגיע הזמן לשים לדבר סוף".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות