חדשות

למה שגריר מכסיקו באונסק"ו, שפוטר מתפקידו, יזכה היום בטקס קריאת רחוב על שמו בר"ג? ולמה באל על לא יאהבו את זה?

פרופ' רומר, אמר נרגש לקראת המעמד: "אני רוצה להודות לראש העיר, כרמל שאמה הכהן ולתושבי העיר רמת-גן, על ההכרה המפתיעה והמדהימה ביותר שקיבלתי. עם ההכרה הזו מגיעה אחריות גדולה: 'יכולת תגובה'. אני רואה את החובה להמשיך ולהילחם למען זכויות אדם, נגד שנאה והחלטות בכל זירה שאינה מכבדת את כבוד האדם שנברא בצלם. התנגדתי ליוזמת המדינות הערביות, לא רק בגלל היותי יהודי, אלא מכיוון שזה היה הדבר המוסרי לעשות לעשות, החלטה זו הייתה מלאה בשנאה. אני רואה בנקודה זו ציון דרך בקריירה הדיפלומטית שלי הכרוכה באחריות להמשיך ולהילחם למען הסיבות הנכונות. אני רואה בהחלטת ראש העיר, הבחנה הקשורה בהגינות. אני אסיר תודה לראש העיר ולתושבי רמת-גן שעשו עימי צדק, לאחר המצב הכואב והבלתי צודק שאני ומשפחתי נאלצו לעמוד בו, לאחר שסירבתי לתמוך במסמך המכחיש את הקשר היהודי להר הבית והכותל המערבי בירושלים, בירת ישראל".
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ציין עוד: "פרופ' רומר הוא ידיד אמת של העיר רמת-גן ועזר לעיר במספר פרויקטים באמצעות קשריו הענפים בעולם, לדוגמא: קשריו ההדוקים עם בית המלוכה הבריטי ועם הקהילות היהודיות בעולם. אני מכיר אישית את פרופ' רומר, הוא אדם טוב ואוהב ישראל והוא קיבל אותות ועיטורים עבור תרומתו למדינת ישראל ולחימתו למען ההכרה בירושלים כבירת ישראל. עוד כשהייתי שגריר ישראל באונסק"ו, הצגתי בפני שר החוץ את הצורך להכיר ולהוקיר בפועלו. ניתנה ברמת-גן ההזדמנות להנציח את סיפורו לדורות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות