חדשות

למה סרבו "צופי הים בת-ים" למבנה חלופי שהוצע להם, במקום המבנה הלא בטיחותי בו שוהים ילדיהם במשך שנים?

עלי לציין שצופי ים הינה התנועה היחידה בעיר בת-ים הזוכה לתמיכה כספית מעיריית בת-ים בסך של 120,000 שקל מידי שנה.
אנחנו עדין מחפשים פתרון אלטרנטיבי וראוי לפעילות צופי ים בבת-ים וגם אם לא יהיה ניתן למצוא פתרון חלופי לשנה הקרובה, העירייה תבנה לצופי ים ולבית הספר הימי מבנה מכבד וראוי העומד בדרישות החוק לשנים הבאות.

אלי יריב. הסתובב לאחרונה עם שמירה צמודה. צילום: מערכת "ניוזים ישראל"

יריב ממשיך ומבטיח: "כולנו אוהבים את צופי ים ואנחנו מתכוונים להביא פתרון אמיתי לילדים. הנהלת העיר לא תתן שילדי העיר יפעלו ממקום מסוכן ומזונח, גם אם הפתרון דורש זמן. הוצאת היתר הנדרש על פי חוק כמו גם שיקום ושדרוג המבנה, זהו תהליך האורך כשנה, אך בסיומו צופי ים בבת ים יהנו מביתם החדש שישרת אותם במשך שנים.

אנחנו מסרבים לפעול בחוסר אחריות בנושאי בטיחות ילדינו, כמו שפעלו בעירייה עד היום. לא נכסה בפלסטר מקום הדורש ניתוח עמוק. אני קורא לאוהבי הים, בוגרי השבט, ההורים והילדים לגלות הבנה. אנו עומדים לצידכם ונפעל בכל הכח שפעילות השבט תשדרג ותצליח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות