חדשות

בעקבות פנייה של ליעד אילני, שר החינוך הסכים להתערב בניסיון למנוע את גירוש הילדים והאם הפיליפינית

ליעד אילני הסביר את הנושא אליו נרתמו הוא וראש העיר, כרמל שאמה הכהן: "קתרין ילידת הארץ מתחנכת בגן ילדים בעירנו רמת גן ואינה דוברת שום שפה פרט לעברית – כך גם אחיה קיאן הלומד בבית הספר "הלל" ברמת-גן וסיים זה מכבר את כיתה ד'. לכן פניתי  בדחיפות למנכ"ל רשות האוכלוסין, פרופ' מור יוסף וכן לשרי הפנים והחינוך בבקשה לעצור את הגירוש.

נפגשתי עם חבריו לכיתה של קיאן שפנו בקריאה מרגשת לסייע בעצירת הגירוש. פגשתי ילדים חכמים שלא מבינים מדוע הם נאלצו להיפרד כך מחברם לספסל הלימודים. שוחחנו על הרגשות שהנושא מעלה בהם והבטחתי שאעשה ככל שביכולתי לטובת קיאן, קתרין ומשפחתם.

מדובר במשפחה שמוכרת על ידי כל ההורים בשכונת הלל ברמת-גן, הילד קיאן מאד מעורב בנעשה בבית ספרו ורכש לעצמו חברים רבים במהלך שנות לימודיו במערכת החינוך בעיר.
מתוקף תפקידי כממונה על החינוך ברמת-גן נחשפתי לעמדות אנשי המקצוע והמורים והגננת המטפלים בילדים, שהציגו בפני את הנזק הנפשי הגדול שייגרם לילדים כתוצאה מגירושם מהארץ אליה הם שייכים בשנים האחרונות.
הנני מודע לחוק הקובע קריטריונים נוקשים לגבי שהייה בלתי חוקית בארץ אך יחד עם זאת, מדובר במקרה אנושי שזועק לשמים, ועל כן כולנו תקווה שהגורמים הרלוונטים ישתמשו במידת החסד האנושית והיהודית ויחליטו לשקול בכובד ראש את הנושא ולהימנע מהגירוש הצפוי".

אתמול התקבל כאמור מכתב תשובה משר החינוך, הרב רפי פרץ, בו הוא מבשר לאילני כי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות