חדשות

בלעדי – ליעד אילני בשיחה עם הורים: "הורים שלא מחסנים את ילדיהם הם טיפשים וחסרי אחריות. אם היה תלוי בי, הכניסה לכיתות רק בהצגת פנקס חיסונים"

בעיריית ר"ג הוציאו לפני זמן קצר את ההודעה הבאה: "אנחנו מאמינים בשקיפות ולכן משתפים את מכתב משרד הבריאות בעניין החצבת. אנחנו פועלים בתיאום מלא עם משרד הבריאות ואין סיבה לשנות את שגרת החיים למעט השלמת חיסון למי שצריך לפי פרסומי משרד הבריאות או קביעת רופא מוסמך.

על פי משרד הבריאות בטיפות החלב ברמת גן אחוז המתחסנים הוא כ-97 אחוז. ולפי דו"ח פמי בריאות אחוז המתחסנים בבתי הספר בכיתות א-ט הוא כ-95 אחוז. במקרים הבודדים בהם נתגלו ילדים שחלו בחצבת, משרד הבריאות פנה באופן יזום ואישי לכל הגורמים שהיו בסביבה, הם נקראו להתחסן וטופלו מיידית. חלק מהכתבות בתקשורת חסרות אחריות וחסרות כל קשר למציאות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות