חדשות

צפו: ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה הכהן מתייחס לסגירת "הווייב" והסערה שעלתה: "האינטרס של העיר שהמכון ימשיך לפעול לטובת המתאמנים ויחיה את מרכז העיר הסובלת מתדמית רדומה"

העניין הגיע לשולחנו וידיעתו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שכבר הבוקר כינס את כל הנוגעים לנושא זה וניסה במהלך ישיבה ארוכה למצוא פיתרון להמשך פעילותו של המקום, ששאמה והעירייה תומכת בהמשך פעילותו, אך תחת מגבלות החוק, כפי שלפני זמן קצר הסביר שאמה הכהן, את הסוגיה והביע את נכונותה של העירייה לדאוג להמשך פעילות המועדון אך תחת שמירה על החוק וקיומו. וכך הסביר ראש עיריית רמת גן:

"עיריית רמת גן תמכה ותומכת בפתיחת מכון הכושר VIBE. עמדתנו היא שהאינטרס של העיר רמת גן היא שהמכון כושר ימשיך לפעול לטובת המתאמנים, יחיה את מרכז אואזיס ומרכז העיר הסובלים מתדמית ופעילות אפורה ורדומה, תוך שהוא ממשיך להניב הכנסות ארנונה נאה לקופת העיר. 

סגירת המכון היא לא רק הענשת הפעילים אלא הענשת העיר והענשת אלפי המנויים. קנס כספי כבד למפעילים והפעלת המכון על תנאי לתקופה מוגדרת לצורך השגת כל האישורים היא הדרך שמאזנת נכון את כל האינטרסים.  

שאמה הכהן. "מכון הכושר נפתח הרבה לפני הבחירות והופעל מאז בניגוד לחוק". צילום: עיריית ר"גשאמה הכהן. "מכון הכושר נפתח הרבה לפני הבחירות והופעל מאז בניגוד לחוק". צילום: עיריית ר"ג

הרבה סיסמאות ועובדות מעוותות מטעם בעלי אינטרס ופוליטיקאים מופרחות באוויר להלן האמת והעובדות: 

  1. מכון הכושר נפתח הרבה לפני הבחירות והופעל מאז בניגוד לחוק. 
  2. צו הסגירה ניתן על ידי בית המשפט. 
  3. עמדת המחלקה המשפטית של עירית ר"ג בהליכים פליליים של עבירות בניה נקבעת על ידי פרקליטות המדינה ולא על ידי הנהלת העיר. 
  4. מפעילי המכון הגישו לבית המשפט ביום חמישי בקשה דחופה להשהיית צו הסגירה. לצד עמדת הפרקליטות תדאג העירייה להציג לבית המשפט את עמדת העירייה בעד אישור הבקשה ופתיחת המועדון לתקופה מוגבלת בה יפעלו הצדדים לשינוי הייעוד ממשרדים למסחרי לרבות מכון כושר.
  5. העירייה תעמוד על כך שיוטל קנס כבד על המפעילים בכדי להעביר מסר ברור שלדרך של התעלמות מהוראות החוק יש מחיר כבד.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות