חדשות

רז קינסטליך מנצח את דב צור ונבחר לראש העיר החדש של ראשון לציון. קינסטליך: "אעשה הכל כדי שתהיו גאים בי"

קינסטליך שקיבל שיחת ברכה מדב צור, הפנה תודות לראש העיר היוצא ואמר: "אני מבקש להודות מכל הלב לראש העירייה היוצא דב צור. ביני ובין דב היו מחלוקות לא מעטות והתקיימה מערכת בחירות מאתגרת. יחד עם זאת, אני חש כבוד והערכה רבה לתרומתו ארוכת השנים לעיר. דב הוא פטריוט ראשוני אמיתי ויש לו מניות יסוד בהצלחת העיר הזאת. אני מבטיח להיות ראוי לאמונכם, אני מתכוון לקיים אתכם קשר אישי שוטף, קשוב ובלתי אמצעי. כמו שתמיד האמנתי. ראשון לציון יוצאת למסע חדש ואנחנו נעשה את זה רק יחד".

דב צור כאמור שוחח עם קינסטליך וברך אותו ואמר: "זכיתי לשרת את העיר ראשון לציון ואת תושביה במשך עשור. זו היתה שליחות מרתקת וזכות גדולה. לצערי, יצאתי להתמודדות הזו עם ידיים קשורות כאשר אני נאלץ להתמודד עם עננה מיותרת וחסרת שחר. אני מודה לכל מי שהצביעו עבורי ועשו את המאמצים הגדולים מאוד בתנאים בלתי אפשריים. כעת הגיעה העת לאתגרים חדשים. שוחחתי הלילה עם רז ואיחלתי לו הצלחה באתגר העצום הניצב לפניו. אעזור לו ככל שיבקש".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות