חדשות

ג'ירו דה שפלה. שלושת סגני ראשי הערים בראשל"צ, רחובות ונס ציונה סגרו דיל ספורטיבי: "אם נבחר, נסלול שביל אופניים שיחבר בין הערים"

סגן ראש העיר שחר רובין: "נס ציונה היא עיר שכולה לב. אכפת לנו מהסביבה, מהמגוון הביולוגי ועל שמירתם של השטחים הירוקים בעיר. סיעת לב שבראשותי תמשיך לקדם את איכות הסביבה בעיר. נשמור על גבעות הכורכר, צביונה הכפרי של העיר ועל השטחים הירוקים. נקדם פרויקטים חדשים לעודד שימוש חוזר בחפצים יד שנייה ואף נקדם שווקים של יד שנייה עבור כך. לצד קידום שבילי אופנים נוספים, נרחיב את תיבות הקינון 'בפרויקט התנשמות' המהווה פתרון ירוק ואקולוגי להדברת המזיקים בעיר".

סגן ראש העיר, רז קינסטליך: "ראשון לציון היא עיר מדהימה ומתקדמת, שבראשותי תיהפך גם לעיר ירוקה וחכמה. עבורי, כיו"ר סיעת 'הצעירים + הירוקים' שמירה על איכות הסביבה אינה רק סיסמה. ולכן בהמשך לעשייתנו הענפה נבנה מקלט עירוני לבעלי חיים פצועים, בו הם ישוקמו וידאגו לצרכיהם. לא נעצור בכך, ונייסד מוקד חירום שיהיה אף זמין בשבתות וחגים לקריאות עבור טיפול בבעלי חיים פצועים. לצד זה, ניצור שיתופי פעולה עם בתי ספר ברחבי עיר ונקדם התנדבות בכלבייה העירונית במסגרת מחויבות האישית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות