מה קרה לתושב חיפה שנזקק בשישי בערב להפניה דחופה למיון מקופת חולים "מכבי" וקיבל תשובה: "בעיה שלך, לא תקבל"? ועוד עדויות קשות

הפוסט זכה למאות רבות של תגובות, חלקם מגולשים זועמים, שסיפרו על עוד חוויות שירות לא נעימות ב"מכבי שירותי בריאות":

 

פליקס: "היה לי אותו דבר, הגשתי בקשה, להחזר, סירבו, הגשתי בקשה לערעור, סירבו, הגשתי בקשה לערעור חריגים, קיבלו. הורידו השתתפות עצמית. ומחדש, בקשה לערעור, בקשה לחריגים, אישרו. צירפתי מסמך של משך שיחה למוקד אחיות מעל שעה ודרשתי שיקשיבו לשיחה עם אחות שניתקה כשחשבה שאני בדרך למיון. הייתי הולך עד בית משפט עם זה. אבל במקרה שלך שהשאירו אותך ללילה שם זה בכלל חוצפה. יחזירו הכל עד השקל האחרון".

איילה: "ממש ככה, גמאני במכבי, כשהייתי בהריון עם דימום בלילה הייתי צריכה להתחנן לקבל הפניה וכל פעם אמרו לי לחכות לבוקר למרות שהסברתי שזה הריון אחרי הפלה… וכמובן עד שענו לי התעלפתי לפחות פעם אחת….".

שירת: "בול מה שעברתי איתם ביום שישי, העיקר המוקד זמין 24/7".

מלי: "צודק !! גם לי קרה מקרה חמור .אבא שלי ז״ל היה חולה בחלת ריאות קשה שמצריכה חמצן 24/7 בכמויות מאוד גדולות . המצב שלו היה ייחודי. כדי להגיע לבדיקה או טיפול הוא נזקק לבלוני חמצן. מכבי הסכימו לתת לנו 2 בלוני חמצן של 5 ליטר שמספיקים בדיוק  לשעה(כל אחד מהם) .. שלא נדבר על זה שצריך היה שני אנשים לתפעל את כל המצב כי מישהו צריך לנייד את אבא שלי בכיסא גלגלים ואחר צריך להחזיק 2 בלוני חמצן. מיותר לציין ששני בלוני חמצן לא מספיקים במיוחד עם הפקקים של היום ונאלצתי להתחנן על חיי אבי לקבל עוד בלון נוסף ולמזלי צדקתי שעשיתי זאת כי כשהגענו לאיכילוב נגמרו 2 בלונים ונזקקנו להתחברות דרך החמצן באיכילוב שזה גם היה דרישה מיוחדת מהם כי עד שלא הרמנו צעקות שהוא בלי חמצן והוא עומד לאבד הכרה אף אחד לא חיבר אותו לחמצן.. מכבי פעם היו טובים היום הם על הפנים!".

אורלי: "תעבור לכללית, כבר מזמן עברתי ואני מרוצה מאוד. מכבי ידועים בשירות המזעזע שלהם (לפחות בפריפרייה, אולי במרכז הם בסדר)".

תגובת קופת חולים "מכבי": "שוחחנו עם המטופל. אכן זמן המתנה ארוך הוא חריג ואנו מתנצלים על כך. האח ניהל את השיחה היטב וביצע את כל הנדרש".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות