לאחר שני ניתוחי אף כושלים, עברה ציונה תהליך של פיסול אף ללא ניתוח, ניתוח החלפת שתלי סיליקון וגם תיקון סיליקון בשפתיים ע"י חומצה היאלרונית, מה שהחזיר לה שנים מהחיים

את הניתוח המורכב וההזרקות ביצע ד"ר מיכאל משה, המומחה לכירורגיה פלסטית ומנהל יחידת ההזרקות במרפאות מוסקונה. ד"ר משה ביצע ניתוח משולב של החלפת שתלים והרמת חזה. ניתוח הרמת חזה מבוצע כאשר יש צניחה של החזה בעקבות הגיל, ירידה במשקל, לידות או צניחה בעקבות שתלים גדולים. החלפת שתלים מומלצת כאשר השתלים כבר ישנים (מעל 10 שנים) או מסיבה של קרע בשתל, דליפה, א-סימטריה, התקשות השדיים, שינויים בצורת השדיים או רצון לשינוי בגודל. נוסף על כך עברה ציונה פיסול אף, טכניקה ללא ניתוח המומלצת במקרים מסוימים של ניתוח אף כושל. במקרה של ציונה מדובר בפיסול אף סולד והיה צורך להזרקה בעצם האף על מנת לשוות לאף מראה טבעי יותר.

ד"ר מיכאל משה: כמנתחים אנחנו יכולים להציע או לבחור עבור כל מטופל, האם יעבור ניתוח או הזרקה או טיפול משולב בין השניים. בשילובים הנפוצים המטופל מרוויח כי זמן הטיפול קצר וגם זמני ההחלמה מתקצרים.

מנכ"ל מרפאות מוסקונה, אורי מוסקונה: ישנם מקרים בהם עדיף פיסול על ניתוח. במידה והאף סולד אז קל מאוד למלא את זה, במידה וישנה בעיה בקצה האף, בנחיריים או שהאף שוקע אז אין ברירה וצריך לעשות ניתוח. כשיש סלידה או שקעים מסוימים ניתן לפתור על ידי הזרקה מורכבת.

דבר נוסף אשר הפריע לציונה הוא הגושים בשפתיים וא-סימטריה בעקבות הזרקת סיליקון, על כן הוחלט להזריק לה חומצה היאלרונית ייעודית לשפתיים בשיטת 7 אלמנטים לצורך לקבלת שפתיים סימטריות ובשרניות.

ציונה מאוד מרוצה מהתוצאות. לשמחתה לא נאלצה לעבור ניתוח אף נוסף אלא ניתן היה לתקן את האף באמצעות פיסול אף והתוצאה לטענתה מדהימה וטבעית. ניתוח החזה שעברה שיפר את הביטחון העצמי של ציונה "הבגדים מונחים אחרת וזה שיפר את הפרופורציות בגוף ואני מרגישה מצוין".

דה ניו סלפי– The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie  בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

לינק לפרק של ציונה למס

למוקד קביעת תורים במרפאות מוסקונה: 03-7442828

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות