רוקדים את החיים ברמת השרון

במסגרת התוכנית, אנשים לומדים לרקוד במטרה להגדיל את טווח התנועתיות, לשפר את היציבות, את האיזון ושיווי המשקל. הריקוד מאתגר את הרוקד לזכור את הצעדים ולהתמודד עם תנועה מהירה, ובעצם מהווה כלי שמפחית נפילות. בנוסף לכל אלו, מדובר בחוג, שנועד לשפר את הביטחון העצמי ואת מצב הרוח של המשתתפים.

לתוכנית מרכיבים נוספים, טאי צ`י, פיתוח קול,  קבוצת תמיכה והרצאות של אנשי מקצוע ועוד. כל אלו מסייעים בהאטת תהליכי המחלה ובשיפור משמעותי של איכות החיים.

התוכנית בכללותה מאתגרת את הצד הפיסי, הקוגניטיבי, החברתי והנפשי ופועלת בקהילה במקום מונגש ומותאם, וכמו כן, מועדון המתנדבים "רוטרי" מלווה את התוכנית ותומך בה. בטקס קבלת הפרס כיבדו על הבמה את פרופסור רפי אלדור, אשר יזם את התוכנית לאחר שחלה בפרקינסון לפני 12 שנים, שמהווה השראה ודוגמא לחולים אחרים ומאז רוקד ריקודים סלוניים המותאמים לחולי פרקינסון. כמו כן כיבדו על הבמה את רכזות ומורות המחול השיקומי: ריטה בינדר-אלימלך והפיזיותרפיסטית יוליה גרמרמן.

מנהל גיל הזהב בעיריית רמת השרון צבר מוניטין בארץ ובעולם כגוף המפעיל מודל ייחודי, המאגד בתוכו את כל הגופים הפועלים למען הגמלאים, מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם וכגוף יוזם ומפתח שירותים ייחודיים לאוכלוסיות הגמלאים המגוונות, בהתאם לצרכיהם ותפקודם.

ראש העירייה אבי גרובר בירך את אורן על הזכייה, שמהווה הוקרה על הפעילות המקצועית המסורה של הצוותים המקצועיים בעירייה, שפועלים לילות כימים לטובת שיפור איכות החיים של גמלאי העיר.

אורן עצמה הוסיפה: "ההוקרה וההכרה שקיבלנו מחזקת אותנו להמשיך לפתח תכניות בעלות ראייה רחבה ומחבקת לקהל הגמלאים ברמת השרון, שנוגעות בצד הרגשי, הקוגניטיבי ודואגות לחיזוק תחושת הצורך בחברה, לצד תמיכה למתמודדים עצמם ולבני זוגם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות