Uncategorized

הנסיך מאמסטרדם: עודד ניר, אמן ויוצר ישראלי מצליח, מעביר מהולנד את הבשורה המוזיקלית שלו לעולם כולו, כולל לישראל אותה הוא מאוד אוהב ומבקר בה תכופות

אלבום חדש. עודד ניר. צילום יחצאלבום חדש. עודד ניר. צילום יחצ

עודד מופיע בקביעות ברחבי אירופה ואסיה, בין השאר הופיע באיטליה, אנגליה, אירלנד, סין, מלטה, פורטוגל, בלגיה, שוויץ וגם בתורכיה שם הוא זוכה להצלחה. "היום אני אומנם מוסיקאי הולנדי, אבל כולם יודעים שאני גם ישראלי ואני מתקבל בחום רב".
עודד חושף היום סינגל חדש מתוך האלבום מעורר הציפייה שלו, 'Rooftop Conversations'  שייצא בקרוב. בסינגל החדש – 'Amsterdam Nights' – עודד משתף פעולה עם הסקסופוניסטית ההולנדית סיסי נואר (Cece Noir) כפרומו לאלבום בוגר ועמוק יותר, שמשלב מוסיקה חיה ואורחים רבים. "כתבתי את 'לילות אמסטרדם' כמחווה לעיר אמסטרדם, אני מת על העיר הזו ואוהב לחיות בה. זו עיר נעימה שקיבלה אותי בזרועות פתוחות".
'לילות אמסטרדם' אפוף בביטים של האוס, בס שובב ונגיעות גיטרה אסרטיביות, ומזרים את הפאנק לאזניים באמצעות הסקסופון החושני של סיסי וקטעי ספוקן-וורד עמוקים ומחרמנים כמו אמסטרדם עצמה.

לינק לרליס – 'Amsterdam Nights' בספוטיפיי

לינק לרליס – 'Amsterdam Nights' לדיג'ייז

 

סיסי נואר. סקסופוניסטית מרשימה. צילום יחצסיסי נואר. סקסופוניסטית מרשימה. צילום יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות