מה עשו יעל שלביה ואור לוזון בפתח תקווה? ואיפה היה עומר אדם

יעל שלביה, הדוגמנית הבינלאומית, וחברתה הטובה, הסטייליסטית של הכוכבים הגדולים אור לוזון, הגיעו לקניון הגדול בפתח תקווה ו....

שלבייה שהגיעה לקניון, והבינה שחברתה לוזון בשיא העבודה, החליטה לשנס מותניים ולעזור לה עם הלקוחות הרבים שהגיעו למקום… עוברי האורח נדהמו לגלות את שתי הכוכבות הגדולות עוזרות לקונים לבחור משקפיים עד שנוצר פקק  בדרך לקופות הדוכן.

שלביה חשפה שאור לוזון היא החיוג הראשון שלה בנייד וכל מה שעומר או היא צריכים, אור לעזרתם, אפילו כשנאלצו לארוז לדובאי אור הגיעה לעזור, ותוך 5 שעות סיימה לארוז את כל הבית.

עוד סיפרה יעל שהיא נהנית להתגורר במושב במרכז הארץ יחד עם עומר ושהתרפיה שלה היא לבשל ולאפות לפני שבת את האוכל שעומר והיא אוהבים: שניצל וקוסקוס עם קציצות ולקינוח עוגת תפוזים ולמי שרוצה את המתכון ניתן להיכנס לטיקטוק.

כשנשאלה יעל איפה עומר, אמרה שעבד קשה אמש ועדיין ישן בבית..

 

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות