החובשים שביצעו החייאה (תוך מתן שוק חשמלי) נפגשו עם האיש שהצילו

דיויד בדר חובש איחוד הצלה היה בביתו כאשר קיבל קריאה על מחוסר הכרה. דיויד זינק ותוך כ-60 שניות הגיע לכתובת, והחל בביצוע החייאה שכללה עיסויים ומתן שוקים חשמלים, לאחר שלבו שב לפעום המטופל פונה לבית החולים במצב יציב

במסגרת פרויקט "מציל ניצול" של מטה מתנדבים ותפעול בארגון איחוד הצלה, הזמין הניצול את החובשים לסעודת הודיה והוקרה. במהלך המפגש המרגש, העניק הרב ויינברג למצילי חייו תעודות הוקרה.

הניצול הרב ישעיהו ויינברג אמר להם: "תודה רבה למלאכים בכתום מסניף אלעד, שמצילים חיים במסירות ובמקצועיות ובהתנדבות מלאה".

דיויד בדר חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון סיפר: "דיווחתי למוקד שאני בהחייאה, התחלתי בביצוע עיסויים והנשמות ומתן שוקים חשמלים, תוך שמצטרפים אלי כוננים נוספים, עד לפינוי האדון לבית החולים".

משה סעדון ראש סניף אלעד, אמר לו בטקס: כונני הסניף מאופיינים בזריזות וידע מקצועי ומגיבים בתוך שניות למקרי החירום בעיר אלעד והסביבה. באירוע זה שוב נוכחנו שמהירות מצילה חיים. הרב ישעיהו היקר, אנחנו מתרגשים לראות אותך שוב על הרגליים חי ומחלים".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות