מתן מיסן, לוחם סיירת גבעתי שנפצע קשה בחאן יונס, ריגש את הקהל באירוע התרמה של עמותת ידידי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

הכנסות הערב הוקדשו לטובת שיקום נפגעי המלחמה, לוחמים ואזרחים, המשתקמים בלוינשטיין

לא נותרה ביום שני 3.6 עין אחת יבשה בקהל כשמתן מיסן, לוחם סיירת גבעתי בצוות איטח ז"ל, עלה לבמה כשהוא הולך על 2 פרוטזות כדי לשתף בתהליך השיקום מעורר ההשראה שהוא עובר במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מאז הפציעה. כל באי האירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין נעמדו על רגליהם ומחאו לו כפיים לאות הערכה ותודה על הפעילות וההקרבה האישית שלו למען העם והמדינה.

מתן עמד במרכזו של אירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, שפועלת מאז תחילת המלחמה אף ביתר שאת לגיוס תרומות מהארץ ומהעולם לשיפור תנאי האשפוז וההצטיידות של המרכז הרפואי בכל הציוד והטכנולוגיות השיקומיות על מנת להמשיך לתת את הטיפול השיקומי המיטבי לנפגעי המלחמה, לוחמים ואזרחים, שמשתקמים בלוינשטיין.

האירוע התקיים באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב בנוכחות יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר; סמנכ"לית וראשת חטיבת בתי חולים בכללית, ד"ר אורלי ויינשטיין; יו"ר עמותת הידידים, ארז מלצר; מנכ"לית העמותה, שירי מזור; ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין והנהלת המרכז הרפואי; ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, ידידים ותומכים ותיקים של המרכז הרפואי.

האירוע כלל קבלת פנים ומופע של הזמר ירמי קפלן "עושה אלטון ג'ון", שאירח את הזמר אסף אמדורסקי.

מתן מיסן נפצע ב – 22.12 בחאן יונס, כשבמהלך פעילות של הצוות שלו התפוצץ עליהם מטען חבלה כבד מאוד באחד הבתים. 3 חיילים נהרגו בתקרית, סרן הראל איטח ז"ל, סמ"ר ברהנו קאסיה ז"ל וסמ"ר ניר קנניאן ז"ל, ו -4 נפצעו קשה ומתן ביניהם. לאחר התקרית הקשה מתן פונה במסוק לסורוקה, כשהוא מורדם ומונשם, והרופאים נאלצו לקטוע את 2 רגליו. מאז חודש ינואר מתן משתקם במחלקה לשיקום אורתופדי במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ועובר תהליך מדהים ומעורר השראה.

יוסי אלוני
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות