בריאות 24/7: כללית מנגישה טכנולוגיה לחיים בריאים ועצמאיים
כללית הציבה במרפאות ראש העין נציגים טכנולוגיים ייעודיים המדריכים מטופלים, במיוחד מבוגרים, כיצד להשתמש באפליקציה ובשירותים המקוונים

"בחודשים האחרונים חווינו עלייה משמעותית בשימוש בשירותים הדיגיטליים שלנו בקרב מבוגרים," מסביר עוז גל, מנהל אדמיניסטרטיבי, מרפאת ראש העין כללית "הם מבינים שהטכנולוגיה לא רק חוסכת זמן, אלא גם מעניקה להם שליטה ועצמאות. בכל שעה, גם באמצע הלילה, הם יכולים לצפות בתיק הרפואי, לבקש הפניות, לזמן תורים, ואפילו להתכתב עם המרפאה בוואטסאפ."
מחקרים שהוצגו לאחרונה בכנס לחקר ההזדקנות מראים כי הפער הטכנולוגי בין דורות מצטמצם. "הקורונה והמלחמה האיצו את התהליך," מוסיף עוז. "טכנולוגיה לא רק מנגישה שירותים, אלא גם מחברת מבוגרים לקהילה."
ההתפתחות הזו משנה חיים," מציינת ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת כללית "כשמבוגר יכול לבדוק תוצאות בדיקות בכל שעה, או לתאם תור בלי לחכות בטלפון, זה לא רק נוח – זה מעצים. זה הופך אותו מפסיבי לאקטיבי בניהול בריאותו."
ד"ר רייכנברג מסכמת "הטכנולוגיה לא מחליפה את המגע האנושי, אלא מעצימה אותו. היא מאפשרת לרופאים להתמקד ביצירת קשר אנושי, אמפתי ומשמעותי עם המטופלים, בעוד המערכות מטפלות בנתונים."
"כללית מעצבת ומובילה את עתיד הבריאות הדיגיטלית, העולם בתחילת המהפכה וכללית כאן כדי להוביל את הדרך" מבטיחה ד"ר רייכנברג.
קרדיט צילום דוברות כללית

