מפגש נוסף עבור תושבי יהוד- מונוסון בסדרת ההרצאות ״חלון להתחדשות העירונית״

נמשכת סדרת המפגשים וההרצאות ביהוד מונוסון בנושא "חלון להתחדשות עירונית". ראש העיר אמנון סעד: מטרת הסדנה להעמיק ידע ולהרחיב את הכלים שברשות התושבים לתהליך משמעותי בחייהם״

 

אתמול (שלישי, 2/7) התקיימה הרצאה נוספת בסדרת ההרצאות מבית המינהלת להתחדשות עירונית, בנושא: ״חלון להתחדשות עירונית: היבטים כלכליים ושמאיים בהתחדשות עירונית".

האירוע משך קהל רב של תושבים ועשרות מהם נכחו במפגש שכלל הצצה ייחודית לתהליכים השמאיים והכלכליים הקשורים *בתהליך פינוי-בינוי, אשר תופס תאוצה ביהוד-מונוסון*.

רק השבוע, חלה התקדמות משמעותית בפרויקט פינוי-בינוי במתחם בן צבי-כצנלסון, לבניית 1083 יחידות דיור חדשות בעיר.

לדברי ראש העיר, אמנון סעד: ״מאז כניסתי לתפקיד פעלתי לקידום ההתחדשות העירונית, תוך שיתוף פעולה והדדיות עם הגורמים השונים. האצת ההתחדשות העירונית מחייבת אותנו לצייד את התושבים בכלים ובמידע ככל הניתן, על מנת להכין אותם כראוי לתהליך המשמעותי בחייהם. רק כך נשיג עבודה משותפת של הדיירים, היזם והעירייה״.

על החשיבה מאחורי הקונספט של סדרת הרצאות בתחומים מגוונים וחשובים שקשורים בפינוי-בינוי, מספר *עמרי פלדמן, ראש מינהלת להתחדשות עירונית*: ״הבאנו את מיטב המומחים בתחום התחדשות עירונית, כדי להציג לתושבים מידע מדויק ומקצועי, בכל הקשור להכנות לקראת, וכן במהלך, פינוי-בינוי״.

בהרצאה אמש, הרצה השמאי נועם דניאל דעבול – במהלכה הוצג דו״ח כלכלי מקיף על מצב ההתחדשות העירונית באזורנו. כמו כן, נדונו לעומק עלויות היזם בפרויקטים שונים, הוסברו הטבות מיסי המקרקעין הרלוונטיות לפרויקטים, ולסיום – הוצגו דוגמאות מעשיות לתמורות אפשריות לדיירים.

שמעון בונפיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית, מסכם: ״תגובות המשתתפים היו חיוביות ביותר, כאשר רבים ציינו את חשיבות המידע שהוצג עבור קבלת החלטות וההכנות הנדרשות לקראת מימוש הפרוייקטים. ההרצאה היא חלק ממאמץ רחב יותר להגביר את המודעות וההבנה של התושבים בנושאי התחדשות עירונית, ולאפשר להם להיות שותפים פעילים בעיצוב עתיד שכונותיהם״.

 

צילום: עיריית יהוד מונוסון

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות