בעקבות מחאה נגד השתתפותו של בצלאל סמוטריץ' בטקס יום הזיכרון בכפ"ס, ראש העיר סער מציע: "לבחון בשנית את הגעתם של גורמים פוליטיים לטקסי יום הזיכרון בערים"

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מגיב לראשונה בעקבות המחאה שקמה בעיר נגד השתתפותו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' בטקס יום הזיכרוו בחלקה הצבאית בעיר. סער: "דווקא על רקע בקשת משפחות שכולות רבות ועל רקע הרגשות הקשים – ראוי לבחון את הנושא שוב ולקיים השנה את הטקסים ללא מעורבות של גורמים פוליטיים"

 

ביומיים האחרונים קמה סערה ציבורית בקרב תושבים רבים בכפר סבא ואף נפתחה עצומה, עליה חתמו תושבים רבים, לאחר שנודע כי שר האוצר וראש סיעת הבית היהודי, בצלאל סמוטריץ' מתעתד להשתתף בטקס יום הזיכרון שיערך בחלקה הצבאית בעיר.
לאור פניות רבות שהתקבלו בלשכתו של ראש העיר רפי סער ביומיים האחרונים, מבקש סער לבחון בשנית את הגעתם והשתתפותם של גורמים פוליטיים בטקסי הזיכרון הממלכתיים לחללי מערכות ישראל – שיתקיימו בבתי העלמין הצבאיים ברחבי הארץ.

בהודעתו, מדגיש סער כי טקסי הזיכרון בבתי העלמין הצבאיים מנוהלים ומתקיימים על ידי צה"ל ולא על ידי הרשויות המקומיות.

ראש העיר, רפי סער: "אנו נמצאים בתקופה מורכבת, הרוחות בארץ סוערות והנפש עדיין כואבת ומדממת את נפילתם של מיטב בנינו ובנותינו בשבת ה-7 באוקטובר ובכל תקופת המלחמה מאז. בכפר סבא אנו פועלים לשמירה על האחדות הקהילתית ואני מאמין כי דווקא על רקע בקשת משפחות שכולות רבות ועל רקע הרגשות הקשים – ראוי לבחון את הנושא שוב ולקיים השנה את הטקסים ללא מעורבות של גורמים פוליטיים. זאת מתוך התחשבות ברגשות הציבור והמשפחות השכולות הכואבות".

 

צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות