ראש עיריית כפר יונה במכתב לשרה רגב: "יש להחזיר את תחנת קניון עזריאלי/בגין לקו 635"

משרד התחבורה ביטל לאחרונה את תחנת קניון עזריאלי/דרך מנחם בגין בתל-אביב בקו אוטובוס 635, המשמש רבים מתושבי כפר יונה. הדבר עורר כעס רב בעיר, בעקבות זאת פנה השבוע ראש עיריית כפר יונה במכתב לשרת התחבורה ודרש להחזיר לקו את התחנה שמשמשת נקודה מרכזית לנוסעים רבים מכפר יונה

 

לאחרונה החליט מחוז צפון של משרד התחבורה לבטל את תחנת קניון עזריאלי/דרך מנחם בגין בתל-אביב בקו אוטובוס 635 של חברת "קווים", ולסיים את מסלולו בתחנת רכבת סבידור.

מדובר בקו מבוקש במיוחד, שמתחיל את מסלולו מהיישוב בת חפר שבמועצה האזורית עמק חפר, עובר דרך המועצה האזורית לב השרון, כפר יונה (8 תחנות בעיר), נתניה, הרצליה ומסיים בתל-אביב. ביטול התחנה, שנעשה ללא תיאום עם עיריית כפר יונה, גרר תגובות זועמות מצד תושבי כפר יונה.

מבירור שערכה עיריית כפר יונה מול משרד התחבורה, עלה, כי הביטול נעשה בשל עיכובים של הקו בנסיעתו מקניון עזריאלי לרכבת סבידור, לשני הכיוונים, וכן לבקשת מועצת עמק חפר, ש"הקו נועד לשרת בראש ובראשונה את תושביה", לשון התגובה.

במכתב ששלח ראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב, לשרת התחבורה, מירי רגב, ובו בקשה להחזיר את תחנת עזריאלי/בגין, מחה ראש העירייה על ההסבר והדגיש, כי 60% ממשתמשי הקו מתגוררים בכפר יונה, על כן מן הראוי היה לתאם את ביטול התחנה גם עם העירייה.

עוד כתב טייב, כי תחנת עזריאלי/בגין היא המשמעותית ביותר בקו, ועל פי ניתוח הנתונים, 42% מהנוסעים נהגו לעלות לתחנה זו, לעומת 23% בלבד בתחנת סבידור.

 

צילום: דני גולן

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות