פוענח רצח יאיר בוזגלו ז"ל בנווה ימין: השכן שעבר להתגורר במקום שבועיים קודם, הוא שרצח את המנוח

ניתן לפרסם: היחידה המרכזית של מחוז מרכז הצליחה לפענח בתום חקירה מואצת, את רצח יאיר בוזגלו ז"ל לפני כחודש בנווה ימין בשרון, והיום הוגש בהתאם לממצאי החקירה כתב אשום נגד החשוד ברצח, שכנו של המנוח – אולג סרנקוב כבן 40

 

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פתחה לפני כחודש בתאריך 27.5.24 בחקירה מואצת, בהתאם להנחיית מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, עם קבלת דיווח בדבר אדם שאותר ללא רוח חיים בביתו בישוב נווה ימין בשרון, לאחר שעפ"י בדיקה ראשונית בזירה עלה חשד לפלילים בהיותו כפות, כשסימני אלימות על גופו וכתמי דם בזירה.

ראשית האירוע, עם קבלת דיווח מחברו של המנוח על כך שיאיר אינו זמין באופן חשוד ולפיכך ניידת של תחנת שדות הגיעה למקום מגוריו ועם כניסת השוטרים למבנה – אותר המנוח על רצפת ביתו.

בתוך כך, שוטרי התחנה בודדו את הזירה ובתום הערכת מצב הטיל מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, אשר הפעילה מייד את כלל האמצעים הטכנולוגים לשם קידומה, לרבות איסוף ממצאי תיעוד, ממצאים פורנזיים, תשאול קרובים וסריקות אחר מסלול פוטנציאלי של המלטות חשוד במעשה.

לאחר זיהוי המנוח – תושב המקום כבן 36, החלו חוקרי היחידה באיתור קרובי משפחה ומכרים, לשם בחינת רקע ונסיבות, לרבות קשרי חברות, ובכלל זה גבר בן 41 שעבר לגור במקום כשבועיים לפני הרצח ולמעשה הכיר את המנוח בהיותו שכנו.

עם התפתחות החקירה המואצת, עלה חשד כי שכנו של המנוח – אולג סרנקוב כבן 40, הנו חשוד פוטנציאלי על רקע הכרות מוקדמת והתנהלות פלילית חשודה בקרבת הזירה במהלך הלילה, כיממה טרם איתור המנוח, כאשר בזמן זה משך כספים מחשבונו של המנוח באופן חשוד ויום למחרת אף הזמין נערות ליווי ושילם באמצעות כרטיס האשראי של המנוח.

בהתאם לממצאים, עכבו בלשי היחידה תוך מספר שעות לאחר אתור גופת המנוח, את החשוד במעורבות והצליחו "לסרטט ציר תנועה פוטנציאלי" של החשוד טרם הרצח ולאחריו, ואכן בסריקות אתרו בפח אשפה ממצאים הקושרים את החשוד לרצח, ובכלל זה כפפות, סכין ונעליים הנושאים סימני דם של המנוח .

כאמור החשוד נעצר לחקירה ובהמשך מעצרו הוארך ברצף בבימ"ש, בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה והיום הוגש כתב האישום נגדו ע"י פרקליטות מחוז מרכז בבימ"ש מחוזי לוד.

*מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את היחידה המרכזית של המחוז על פענוח מקצועי ומהיר, שבסופו גובשה עפ"י ממצאי החקירה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום חמור* . עוד ציין הממ"ז כי *מדובר בהישג מקצועי של מחוז מרכז, המצטרף לשורת הצלחות נוספות בשבוע האחרון בקידום תיקי רצח, ובהם מעצר חשודים בלב שכם בתיק הרצח של מאבטח ראש עירית טייבה וכן מעצר מספר חשודים בתיק הרצח של צח ברקוביץ בראשלצ. זו רמת הנחישות שאני מציב וגאה ביחידות המחוז על עמידה ביעדים בהצלחה יתרה.

 

בתמונות: בגדי החשוד והסכין שנמצאו עליו. צילום: דוברות המשטרה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות