פגישה נוספת בין ראשי רשויות קו התפר ומפקד פיקוד העורף, בה הם דרשו תקצוב מהמדינה לאמצעי ההגנה היישוביים

בעקבות ההסלמה הביטחונית בקרבת יישובי קו התפר, התקיים דיון נוסף של פורום רשויות קו התפר, בהשתתפות יו"ר הפורום וראש העיר כפר סבא רפי סער, מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא ובכירי צבא נוספים

 

אתמול, יום ראשון 16/6, התקיים במועצה האזורית עמק חפר דיון נוסף של פורום רשויות קו התפר, בהשתתפות יו"ר הפורום וראש העיר כפר סבא רפי סער בהשתתפות מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, בכירי צבא וראשי הרשויות באזור השרון, החברות בפורום המיוחד שהוקם.

ראש העיר, רפי סער: ״מאז פרצה המלחמה פעלנו כולנו, כל אחת ואחד ברשות שאנו עומדים בראשה למען ביטחון תושבינו, תוך תגבור אמצעי האבטחה והביטחון על חשבון הרשויות המקומיות – הנמצאות כיום בחזית. בכפר סבא, הנמצאת מרחק של כקילומטר בלבד מהעיר קלקיליה, הקמנו גדוד כוננות חמוש של תושבים מתנדבים, הכפלנו את יחידת האופנועים העירונית, הקמנו יחידת רחפנים ויחידת ג'יפים, התקנו שערים חשמליים, תאורה מרחבית ותוספת של עשרות מצלמות אבטחה, קיימנו מטווחי ירי לכיתות הכוננות, הוספנו שומרים חמושים ובלתי חמושים במוסדות החינוך – והוצאות העירייה בגין המלחמה בלבד גדלו בעשרות מיליוני שקלים.

"עד כה, כל רשות מקומית לקחה על עצמה באופן מוחלט את תקצוב ההגנה על היישובים. אך ככל שהאיום הולך וגובר, אנו מבינים שזה לא יוכל להמשך ללא סיוע ממשלתי. נטל תקציב הביטחון מקשה על תפקוד רציף של הרשויות המקומיות.. כיו"ר פורום קו התפר, יחד עם חבריי הפורום, אנו דורשים את השתתפות הממשלה בתקצוב הביטחון היישובי. לתושבי השרון מגיע לחיות חיים בטוחים בביתם".

סער ציין בדיון, בו נכחו מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, מפקד מחוז דן אל"מ חי רקח, מפקד נפת השרון אל"מ איתמר גמליאל, מפקד נפת גלילות אל"מ עדי ויזל ומפקד יחידת פקע"ר בכפר סבא אל"מ (מיל'.) דורון סחר – כי ״אנחנו דורשים מהממשלה להיענות לדרישותינו ולתקצב תוכנית ביטחון רחבה, הכוללת את תגבור כוחות ואת אמצעי האבטחה והביטחון באופן קבוע, כדי שמאות אלפי תושבינו יוכלו להיות בטוחים".

 

צילום: עיריית כפר סבא

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות