Uncategorized

בלעדי: סערה בר"ג. קראו את הודעות הוואטסאפ הנזעמות בהן מדיח ראש העיר את מחזיק תיק הצעירים, שי בכור. גם סגנית ראש העיר מטיחה בו: "עשית פוליטיקה קטנה על גב התושבים"

לידי מערכת "ניוזים מרכז" הגיעו התכתבויות בקבוצת הוואטסאפ של הקואליציה, שנערכו אתמול – יום שישי, יום לאחר שתי הישיבות החשובות.

ההתכתבויות באו בעקבות העובדה, שגם ראש העיר ישראל זינגר וחברי הקואליציה האחרים ניסו באותו יום חמישי להשיג את בכור ולברר איך קורה שהוא לא מתייצב להצבעות והחלטות חשובות כל כך, שנוגעות ישירות לתפקידו. אלא שלפי גורמים בקואליציה: "בכור נעלם, לא ענה להודעות, כאילו בלעה אותו האדמה".

אלא שבכור מסתבר לא נעלם לגמרי, כפי שגילו לתדהמתם ראש העיר זינגר וחברי הקואליציה, כשלפתע קראו פוסט בפייסבוק שבכור העלה אתמול- יום שישי ב-13.10 בצהריים.

הפוסט שהעלה בכור בשישי בצהריים וגרם לסערה הגדולה בקואליציה. צילום: פייסבוק

אותו בכור שנפקד משתי הישיבות האלו ואף לא ענה לטלפונים של אנשי הקואליציה, צץ עם פוסט בו הוא מכריז חגיגית על אישור התקציבי להקמת מרכז הצעירים השני (הראשון הוקם על ידי ליעד אילני שהתפטר מהקואליציה) ואף לוקח על כך קרדיט.

זינגר וסגניתו, עו"ד אביבית נמרודי, לא האמינו למה שבכור כתב ואיך הוא לקח קרדיט על החלטה שכלל לא טרח להיות נוכח בזמן קבלתה.

וזה הפוסט שגרם להתפוצצות. כך כתב בכור בפוסט שהעלה, כאמור, אתמול – שישי ב-13.10 בצהריים:

"הישג חשוב ומשמעותי נוסף לצעירים בעיר !
זה קרה, ואתמול עבר בהנהלת העיר האישור התקציבי לרכישת הנכס לטובת מרכז צעירים שני ברמת-גן !
זה יהיה המרכז השני אותו נפתח בע"ה בקדנציה הזו, וזאת לאחר שהקמנו את מרכז הצעירים הקומה ה-2.
סוף סוף יהיה מקום נוסף לצעירים ברמת-גן, והפעם באזור דרום העיר, כך שכל צעיר וצעירה שיצטרכו, אנחנו נהיה שם בשבילם!
ממשיכים בעשייה – הצעירים על המפה!".

צילום: יח"צצילום: ויקיפדיה

ראש העיר, ישראל זינגר, לא יכל לשתוק עוד, ובקבוצת הוואטסאפ של חברי הקואליציה, הדיח את שי בכור מתפקידו כמחזיק תיק הצעירים בעירייה.

אנו מביאים כאן בבלעדיות את מה שזינגר כתב לבכור ופיטוריו מתפקידו. כך כותב זינגר לבכור:

"לשי בכור,

אי הופעתך אמש לישיבת מועצה והצבעה מהחשובות בקדנציה הנוכחית, הצבעה שבזכותה יבנו בעיר בתים לתנועת הצופים, בני עקיבא, בתי ספר ומוסדות עירוניים, מכללה מודרנית ומעונות סטודנטים, הוכחת לכולם כי אינך ראוי להחזיק יותר את תיק הצעירים ברמת-גן. 

האמנתי שתוכל לסייע לי בקידום החזון שלי למען צעירי העיר- בני נוער/ תנועות הנוער/ סטודנטים/ משפחות צעירות, אך נכשלת בנושא שבשמו נבחרת למועצת העיר.

אני מבטיח להמשיך ולדאוג אישית לתושבי העיר הצעירים, הראויים לאנשי ציבור הפועלים למענם".
אלא שדברים אלו של זינגר והפיטורים בוואטסאפ היו כאין וכאפס לדברים שהטיחה בבכור סגנית ראש העיר, אביבית נמרודי שכתבה לו בוואטסאפ:

"בהמשך לפוסט ההזוי שלך!! בוקר טוב שי איפה היית בבוקר שאישרו את ההחלטה ??? גם לא ענית לטלפון!!! איפה היית שאישרו את ההסכם עם המכללה שיוסיף בתי ספר , צופים גני ילדים ??? לא הגעת בגלל פוליטיקה קטנה שניסית לעשות על גב התושבים!!! התודה היא לראש העיר ולהנהלת העיר ואתה לא חלק ממנה!! שי בכור טובת הצעירים, הנוער והילדים ממש לא לנגד עיינך התושבים לא טיפשים !".
מערכת "ניוזים מרכז" פנתה היום במהלך השבת לשי בכור, מספר פעמים וביקשנו ממנו להגיב לפיטוריו ולדברים הקשים שהוטחו בו.
בתחילה בכור ביקש לחכות ולהגיב לדבריו: "עם צאת השבת".
משהגיעה צאת השבת בכור הסכים להגיב כך: "מאחר ולא קיבלתי שום מכתב רשמי בעניין, אז אין לי כרגע איך להתייחס".
כנראה, המשך יבוא לסאגה הזאת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות