ניוזים חמים

צפו: זוג הורים עם 13 בנים! ציפו לבת וביקשו מהרופא לא לגלות להם מה העובר…נחשו מה נולד?

ג'יי וקייטרי שוואנדט, שניהם בני 43 והבן הבכור שלהם הוא כבר בן 25. האבא ג'יי הוא קבלן במקצועו והאם, במקור הייתה עובדת סוציאלית אבל בשל ריבוי הילדים היא כבר שנים אמא במשרה מלאה.

האב ג'יי סיפר בחיוך: "כמו בילדים האחרונים, ביקשנו מהרופא שלא יאמר לנו את מין העובר. חלק מהבנים שלי רצו נורא אחות סוף סוף, גם אני התפללתי לבת קטנה. חרק מהבנים רצה עוד אח", מספר ג'יי בחיוך. "אני יודע שמעטים מסוגלים לחשוב על משפחה כמו שלנו, אבל אני ואשתי מאושרים. אנחנו שמחנו כשנולד עכשיו פינלי הקטן, כמו ששמחנו כשנולד הבן הבכור שלנו".

ההורים הנרגשים עם הבן ה-14 פינלי. צילום באדיבות המשפחה

משפחת שוואנדט גרה בבית צמוד קרקע בעיר רוקפורד במישיגן. אמנם בחוץ יש שטח גדול אבל הבית עצמו, בו חיים 16 נפשות הוא בן 6 חדרים, שזה עוד מילא ורק 3 חדרי שירותים ואמבטיה.

האב ג'יי מספר בחיוך: "מי שמתמזל מזלו, ומצליח בבוקר להיכנס ראשון למקלחת ולשירותים, מצבו טוב. מי שמאחר, מתקלח במים קרים. המצב שלנו עוד טוב, כי כולם בנים. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו לנו 14 בנות במקום בנים", הוא מסכם בחיוך.

בינתיים, לקבלת פניו של האח החדש, האחים הגדולים שחלקם כבר בקולג' לקחו חופש כדי להגיע ולפגוש את האח.

אז תכירו את הצבא של המשפחה: טיילר 25, זאק 22, דרו 21, ברנדון 19, טומי 16, ויני 15, קלווין 12, גייב 11, ווסלי 9, צ'ארלי 8, לוק 6, טאקר 4, פרנצ'קו 2 והאחרון חביב פינלי שרק נולד.

בהצלחה להורים!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות