Uncategorized

כך תשמרו על עורכם בזמן טיסה

שתו כוס מים בכל שעה שאתם באוויר
מומלץ לדאוג שיהיה עליכם מים כל הזמן, ניתן להצטייד לפני הטיסה בבקבוק ולבקש מהדיילים למלא לכם אותו. וותרו על שתיית אלכוהול במהלך הטיסה ומקום זאת שתו מים. מים עוזרים לגוף לשמר את רמת הלחות הרצויה.

תיק רחצה לטיסה
הכינו תיק רחצה קטן, שיעלה איתכם למטוס ויכלול את כל המוצרים שאתם צריכים לשימור עור הפנים באריזות שלא עולות על 100 מ"ל. אל תשכחו לארוז תכשיר לניקוי פנים, קרם לחות, שפתון לחות, קרם ידיים וג'ל לחיטוי הידיים מטוסים הם כר פורה לחיידקים. רכשו או נקו אריזות קטנות ומלאו אותם במוצרים שלכם. הכניסו את כל המוצרים שתזדקקו להם לשקית עם סגירה אטומה, כדי למנוע תאונות רטובות. מומלץ גם לפתוח את המכסה ולהניח חתיכת ניילון נצמד על הפתח ולסגור את המכסה. הניילון ישמור שהנוזלים לא יישפכו.

השתמשו במוצרי הטיפוח שארזתם
דאגו להשאיר את תיק הרחצה שלכם בהישג יד, כך תוכלו לוודא שאתם יכולים להשתמש בתכשירים שלכם מתי שתרצו. מומלץ להשתמש בקרם הלחות מסדרת SKIN של הרבלייף, הוא יחזיר לעור את הברק הטבעי שלו ויהפוך אותו ללח פי שניים. כדי לא לסבול מכפות ידיים יבשות, הקפידו להשתמש בתחליב ידיים. מומלץ להשתמש בתחליב עם אלוורה וחמאת שיאה כמו התחליב מסדרת HERBAL ALOE , שיעזור לשמור על הידיים לחות ורכות.

קרם ההגנה חובה
כן, כן, גם בטיסה יש צורך בשמירה על עור הפנים מפני קרני השמש. חלונות המטוס לא מסננים את קרני ה-UV המזיקות של השמש, ולכן חשוב להתמרח בקרם הגנה ולשמור על תריס החלון שלכם סגור במידה ואפשר.

ותרו על האיפור
עדיף לוותר על מייקאפ וסומק לפני העלייה למטוס גם אם אתן ממש לא מסוגלות לדמיין את עצמכן יוצאות נטולות איפור. במידה ואתן לא מצליחות לעמוד באתגר התפשרו על מעט מאוד איפור. מייקאפ ופודרה עלולים לגרום לעור הפנים שלכן להתייבש עוד יותר לכן מומלץ להשאיר אותם בתיק האיפור. התפשרו על מעט מסקרה וליפגלוס, אבל באמת עדיף לוותר לחלוטין על איפור עד אחרי הנחיתה.

לאחר הנחיתה – טפלו בעורכם
בהגיעכם ליעד, העניקו לעור שלכם טיפול שיעזור לו לחזור לקדמותו. נקו אותו היטב עם תכשיר לניקוי פנים או פילינג, כדי להסיר את תאי העור המתים ואת השמן העודף שאולי הצטבר על העור במהלך הטיסה. כשאתם מגיעים למלון או הביתה, דאגו להתמרח בקרם לחות מכף רגל ועד ראש, כדי להחזיר לעור את כל הלחות שאיבד.

טיסה נעימה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות