חינוך

סיון דעיה, תלמידת י"ב מר"ג בפוסט חינוכי חריף לשר החינוך

מכתב לשר. נפתלי בנט. קרדיט ויקיפדיה

היי, קוראים לי סיון דעיה ואני תלמידת כיתה י"ב מבית ספר אורה מודיעים מרמת גן! היום הייתה אמורה להיות לי מתכונת באזרחות כי לפי מה שאתם יודעים יש בגרות באזרחות ב1/2 שזה פחות משבועיים! עזבו שכל העיצומים של המורים בחודשים עברו פגעו לנו בלמידה וגרמו לנו להפסיד הרבה חומר ודברים מאוד חשובים לבגרות. הבנו את רצון המורים והסכמנו עם זה. אבל ברגע שפוגעים לנו בבגרויות, לתלמידים כיתה י"ב את המגן שלנו ואת הבגרות שלנו בגלל העיצומים זה כבר מכעיס מעצבן לחוץ ומציק. לא מבינה בכלל למה אנחנו תלמידים י"ב שחודש ינואר זה בגרויות חורף והדחייה של המתכונת והפגיעה בלימודים תגרום ללחץ הרבה יותר ממה שכל תלמיד כיתה י"ב עובר ועוד להיפגע מזה ושיפגעו לנו בלימודים.

אז אני פונה אליכם בתור תלמידת י"ב שבטוחה שיש עוד תלמידי י"ב שכבר לחוצים מהלימודים וכל העיצומים והדחיות שרק פגעו בהם ואני מבקשת מכם לעשות מעשה ולעמוד על שלנו עם מעשה קיצוני כמו השבתות מחאות או דברים אחרים שישאירו חותם קיצוני. בבקשה אל תאכזבו אותנו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות