סדרת טיפוח מקצועית לשיקום עור הפנים

מוצרי הסדרה

קצף ניקוי עור מקצועי – מתאים לכל סוגי העור ומסייע לניקוי עדין של עור הפנים ולאיזון רמת החומציות של העור. מיועד גם לעור רגיש ומומלץ לשימוש לפני טיפולים אסתטיים. אינו משנה את חדירות העור.

קרם הזנה משקם – קרם טיפוח דרמוקוסטי לתיקון עור הסובל מפגעי הזמן, מנזקי עישון, משיזוף יתר ולאחר טיפולי לייזר ופילינג. משפר את מרקם העור ע"י ייצור קולגן ומגן עליו מפני רדיקלים חופשיים. מכיל ויטמינים מסוג: A-C-E.

קרם לחות לעור יבש ומגורה – משקם ומעניק לחות לעור. לשימוש סמוך לאחר שיזוף, טיפול בפילינג או בלייזר. מכיל נוגדי חמצון ובעל מרקם קל ואוורירי מאוד למניעת גירוי או הכבדה על העור. מהווה בסיס מצוין למייק אפ.

קרם לחות וטיפוח לעור למעל גיל 40 – משפר את האלסטיות והלחות של העור, מכיל נוגדי חמצון נגד רדיקלים חופשיים ותמציות לשיפור התהליכים המטבוליים של העור. לשימוש לבד או לאחר טיפולים אסתטיים.

קרם ממצק – אפקט מתמשך ונראה לעין של מיצוק העור. מגן על העור מפגעי הסביבה. מומלץ לשימוש במיוחד לאחר טיפול בוטוקס.

קרם נגד פיגמנטציה – מעכב היווצרות מלנין, עוזר למניעת ולטיפול בהיפר פיגמנטציה, מאט את התחמצנות העור ואת פעילות הרדיקלים החופשיים. מסייע לעור להישאר חלק ונקי. זהו קרם חובה הדרוש להשלמת טיפולים אסתטיים ופילינג בבית.

קרם להגנה מהשמש –  מגן על עורך ביעילות מרבית מפני קרינת אור השמש ותוצאותיה. מייצר חלבוני HSP הנחוצים להתאוששות העור בחשיה לחום ולקרינה ומכיל נוגדי חמצון. מגן עד לרמה של 98% מקרני UVA ו- UVB.

קרם הנלחם בסימני הזמן – מכיל שילוב חומרים בלעדי וייחודי הממצק ומעבה את העור, מעודד ייצור קולגן ומטשטש כתמים. זוכה פרס המוצר הקומסטי הטוב בעולם.

קרם מרגיע ונוגד אדמומיות – מכיל פורמולציה ייחודית העוזרת להפחית את הנזק שנגרם לעור כתוצאה מחשיפה לקרינה ולחום. מומלץ במיוחד לאחר טיפולי לייזר ופילינג. מגן על העור ומרגיע אותו במהירות.

קרם לחיטוי העור – מיועד תחזוקה יומיומית בין טיפולי פילינג המיועדים לטיפול באקנה. לניקוי וטיהור העור בקרב בני עשרה או לטיפול בחוסר איזון הורמונלי בגל המעבר. עוזר להפחית אדמומיות וכאב הנגרמים מאקנה.

קרם לטיפול בעור שמנוני עם נטייה לאקנה – מיועד לגברים ונשים בכל גיל. משפר את מראה ומרקם העור ועוזר להגן מפני הופעת אקנה.

ג'ל לטיפול בבעיות עור בגיל צעיר – לניקוי אפקטיבי של העור בקרב צעירים, בני עשרה, וכן בגיל המעבר. נלחם ברדיקלים חופשיים ומשאיר את העור חלק ונעים למגע. לטיפול ארוך טווח, המאריך את תוצאות הטיפול הרפואי.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 300 שקלים. להשיג במרפאות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות