פעמיים כי טוב: שני זוגות אחיות ילדו אחת אחרי השנייה, בהפרש שעה אפילו, בבית החולים רמב"ם השבוע. יום משפחה שמח

לאחר הלידה חילקה שני את זמנה בין הפגייה, שם נאלצה לבלות בתה הקטנה כמה ימים להשגחה, לבין מחלקת יולדות א', שם שכבה אחותה הצעירה עם אחייניתה הטריה.  "ללדת עם אחותי זה לא פחות ממדהים", אמרה מורן, "לאורך כל ההיריון ולקראת הלידה, היינו יחד. אנחנו מחוברות אחת לשנייה ואין דבר יותר טוב מזה". לדברים הצטרפה שני, כשהסבירה: "הייתה לנו הזדמנות לחוות יחד את כל התהליך הלידה. היינו יחד בחדר הלידה ולאחר מכן. תומכות אחת בשנייה ומבלות את הרגעים המאושרים האלה יחד".

בתחילת השבוע זה קרה שוב, כאשר האחיות מארם אבו רומי (23) ורודה המאם (21) מטמרה ילדו גם הן בזו אחר זו, בהפרש של שעה בלבד. ראשונה ללדת היתה מארם, שהביאה אל אוויר העולם את בנה השני – יוסוף – במוצ"ש בשעה 23:19. כשעה לאחר מכן, 41 דקות אחרי חצות, ילדה אחותה הצעירה את בתה הבכורה שזכתה לשם שאהד (דבש). "זאת חוויה נהדרת ללדת ביחד", אומרות האחיות שלא מפסיקות לחייך, "אנחנו אחת עם השנייה כל הזמן, מההיריון, דרך הלידה ועד לאחריה", סיכמו האחיות היולדות ואיחלו לכולם "יום משפחה שמח"!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות