רשת נמרוד נסגרת. הסניף במרכז הכרמל ממשיך לפעול. מנהל קפה נמרוד מרכז הכרמל: "אנחנו כבר לא קפה נמרוד, יש לנו תפריט חדש. כולם מוזמנים"

אהוד שגב, מבעלי הרשת, במכתב למשקיעים "בצער רב ובכאב אדיר, אנו נאלצים להודיע שרשת קפה נמרוד מסיימת את פעילותה באופן סופי."

מפגעי הקורונה: רשת קפה נמרוד סיגרה את הדלתות הערב בהודעה של אהוד שגב, אחיו של רב סמל נמרוד שגב ז"ל שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, ששלח מכתב למשקיעים ובו כתב כי בעקבות המשבר הכלכלי החמור, זכיינים הרימו ידיים וגורמים רבים אליהם פנו לא עזרו, הם סוגרים את שמונת סניפי הרשת.

לפני פחות משנה נפתח בחיפה בקול תרועה, סניף של קפה נמרוד במקום קפה הבנק המיתולוגי במרכז הכרמל. פנינו אל הסניף על מנת לדעת האם גם בחיפה הסניף ייסגר.
איסמעיל, מנהל קפה נמרוד מרכז הכרמל לניוזים צפון: "אנחנו ידענו כבר לפני חודש וחצי שזה עומד לקרות, אנחנו כבר לא שייכים לקפה נמרוד, החלפנו לתפריט חדש וטעים שאתה מוזמן לטעום ממנו ובקרוב מאוד נחליף גם את השלט. אנחנו פתוחים וכולם מוזמנים לבוא אלינו. תגיע".

אנחנו נגיע בשמחה.    

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות