השער הסגור של "שער הצפון". למה נכים והורים עם עגלות גילו שהם, לעומת אחרים, לא ממש יכולים להיכנס לקניון כמו כולם?

לנה מספרת עוד: "הגענו לשם עם 2 עגלות תינוק והתחלנו להרים את העגלות בידיים כדי לעבור את השער. זה קרה כבר פעמיים בשבוע אחד. אז זה לא תקלה שהייתה להם רגע אחד".

שימי הגיע מקריית אתא כדי לקחת אתאביו לחנות בקניון. אביו של שימי מתנייד על כסא גלגלים. הוא סיפר: "הגענו לחניון ליד השופרסל. היה עמוס אז אמרתי שאוריד את אבא בחניון התחתון יותר ליד הכניסה. ואז ראיתי שהשער בכלל סגור ואין אף אחד שם. לא הבנתי למה. גם אין אף אחד לשאול. עלינו בחזרה למעלה ושאלתי את השומר שם, שאמר לי שאין שם שומר ולכן מי שבא עם עגלה לא יכול להיכנס. זה לא תקין ככה. קניון כזה גדול לא צריך לחוסוך בבן אדם אחד".

תגובת מנכ"ל "קניון שער הצפון" דודו שגיא: "קניון שער הצפון מציב את המשפחה המורחבת כערך מוביל לקיומו ומעניק ללקוחותיו שירות תוך הצגת רמת נגישות גבוהה. לדאבוננו נסגרה אחת מכניסות הקניון מפאת אי הבנה. עם זיהוי הבעיה, נפתרה הבעיה. מצטערים על אי הנוחות הזמנית שנגרמה. הנושא הובא לבדיקת כל הגורמים על מנת למנוע את הישנותה בעתיד".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות