
לנה מספרת עוד: "הגענו לשם עם 2 עגלות תינוק והתחלנו להרים את העגלות בידיים כדי לעבור את השער. זה קרה כבר פעמיים בשבוע אחד. אז זה לא תקלה שהייתה להם רגע אחד".
שימי הגיע מקריית אתא כדי לקחת אתאביו לחנות בקניון. אביו של שימי מתנייד על כסא גלגלים. הוא סיפר: "הגענו לחניון ליד השופרסל. היה עמוס אז אמרתי שאוריד את אבא בחניון התחתון יותר ליד הכניסה. ואז ראיתי שהשער בכלל סגור ואין אף אחד שם. לא הבנתי למה. גם אין אף אחד לשאול. עלינו בחזרה למעלה ושאלתי את השומר שם, שאמר לי שאין שם שומר ולכן מי שבא עם עגלה לא יכול להיכנס. זה לא תקין ככה. קניון כזה גדול לא צריך לחוסוך בבן אדם אחד".
תגובת מנכ"ל "קניון שער הצפון" דודו שגיא: "קניון שער הצפון מציב את המשפחה המורחבת כערך מוביל לקיומו ומעניק ללקוחותיו שירות תוך הצגת רמת נגישות גבוהה. לדאבוננו נסגרה אחת מכניסות הקניון מפאת אי הבנה. עם זיהוי הבעיה, נפתרה הבעיה. מצטערים על אי הנוחות הזמנית שנגרמה. הנושא הובא לבדיקת כל הגורמים על מנת למנוע את הישנותה בעתיד".