חולון

ג'סיקה יוצאת לדרך בחולון

"ג'סיקה" – מרכז הצעירים החדש, שיוקם בהמשך השנה ברחוב ארבע ארצות 24, יהווה שלוחה של מרכז הצעירים "אליעזר", שהוקם לפני כשנתיים ברחוב בן-יהודה במרכז העיר. המרכז ייתן מענה לבני 40-18, תושבי ג'סי כהן והסביבה, תוך מתן דגש לאוכלוסיית החיילים והצעירים בשכונה ויעניק, בין היתר, הכוונה לתעסוקה, להשכלה, מידע בנושא כלכלת משפחות צעירות וכן הרצאות להורים צעירים. המרכז יהווה גם מרחב פתוח לצעירי השכונה והסביבה מבחינת פעילויות תרבות ודעת ומקום למפגש חברתי וכן יועשר בתכנים מקצועיים מתאימים.

ראש העירייה, מוטי ששון, בירך על התהליך וציין את פעילותו החשובה של פורום ג'סי כהן, שפועל בשכונה ובראשו עומד מנכ"ל העירייה. ששון הדגיש את החשיבות שבהקמת מרכז צעירים בשכונה, כחלק מהשירותים שמעניקה העירייה לתושביה בכל האוכלוסיות והודה לקהל הרב שהגיע על המעורבות ועל שיתוף הפעולה הפורה. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

אולי גם זה יעניין אותך
Close
Back to top button
נגישות