Uncategorized

ימי הכנה לצה"ל בגבעתיים

בנוסף, שמעו התלמידים את הרצאתו של יאיר אטיאס, מפקד בכיר מיחידת דובדבן, ששוחח עם בני הנוער על הפגת מתחים לקראת הגיוס והתמודדות עם סיטואציות שונות במהלך השירות.

ימי מוקד אלו התקיימו כחלק מהתהליך השנתי שעוברים תלמידי העיר בנושא הכנה לצהל- תהליך הכולל מענה מקיף והוליסטי במטרה להכין את בני הנוער בצורה המייטבית לקראת גיוס משמעותי לצה"ל.     

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים מסר: "אני נרגש בכל פעם מחדש, לראות את העניין שהנוער מגלה בימי ההכנה לגיוס ואת השאיפות הגבוהות של בני ובנות הנוער, לתרום למדינה. נתוני הגיוס של הנערים והנערות בגבעתיים, המתפרסמים כל שנה ומציבים אותנו פעם אחר פעם בראש הרשימה, מעידים על ערכיות הנוער בעיר, תופעה שניתן לשמחתי לזהות גם בשלבים מוקדמים יותר, שכן מאות מבני ובנות הנוער שלנו מתנדבים במגוון תחומים בתקופת הלימודים, תורמים ומסייעים לחברה.

אני מודה לגורמים המקצועיים על ההפקה המושקעת ולבני הנוער וההורים, על השתתפותם הפעילה ומאחל לכל בני ובנות הנוער, עוד לפני הגיוס, הצלחה רבה בבחינות הבגרות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות