Uncategorized

החברות של כוכבת האינסטגרם, חן שמיל, מחמיאות לה: "את זוהרת יותר מתמיד" וחן, שעברה במרפאות מוסקונה טיפול הדגשה ועיצוב תווי פנים ושפתיים ללא ניתוח, מחייכת באושר

חן עברה טיפולי הזרקות ע"י ד"ר מיכאל משה, מומחה לכירורגיה פלסטית. היא עברה עיצוב שפתיים בשיטת 7 אלמנטיםבוטוקס הדור החדשעיצוב עצמות לחיים, יישור והרמת גבות ומילוי קמטים צדי האף (נזולביאל). במרפאות מוסקונה יש דגש על תוצאה טבעית ופרופורציונלית. חן מספרת כי גם כשנפגשה עם חברות הן אמרו לה "משהו התייפה בך אבל אנחנו לא יודעות מה בדיוק, את נראית זוהרת יותר"

אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה: בשנים האחרונות אנחנו רואים ביקוש עולה לעיבוי שפתיים, אנחנו פיתחנו שיטה שפירקנו אותה לשבעה האלמנטים שמאפשרים לנו להקנות שפתיים בשרניות וחושניות וטבעיות ככל שניתן.

דוקטור רוני מוסקונה: אין גיל קבוע להליכים קוסמטיים. כל אחת והראש שלה לפי מה שמפריע לה. כל הליך והגיל שלו. את תוצאות ההזרקות ניתן לראות מיד פרט להזרקות של בוטוקס ששם הפעילות על השריר לוקחת ארבעה ימים.

פאנל הסדרה דה ניו סלפי. אלבום פרטיפאנל הסדרה דה ניו סלפי. אלבום פרטי

דה ניו סלפי– The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התוכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

לפרק של חן

מרפאות מוסקונה

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

 

דה ניו סלפי. סדרת רשת חדשה. מרפאות מוסקונהדה ניו סלפי. סדרת רשת חדשה. מרפאות מוסקונה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות