חולון

רכזת מגמת המוזיקה המיתולוגית של קריית שרת פורשת

באירוע נישאו נאומים מרגשים מפי הנוכחים שהדגישו את תרומתה הרבה של בראון לבית הספר ולעיר כולה. ראש העיר איחל לבראון הצלחה רבה והודה לה על השנים הרבות שבהן פעלה לטובת בית הספר והעיר. בנוסף, איחל ששון הצלחה לממשיכי דרכה ולתלמידים וציין כי הוא בטוח ששמה הטוב של המגמה יוסיף ללכת לפניה. בתכנית האמנותית הופיעו בשירה ובנגינה האמנים טל שגב ואוהד חיטמן וכמובן, תלמידי המגמה.

בראון עבדה בבית הספר השש-שנתי 25 שנה ושימשה כרכזת החינוך החברתי. לפני כ-20 שנה היא מונתה לרכזת מגמת המוזיקה, לאחראית על טקסי בית ספר ולחברת הנהלתו. היא הובילה את טקס יום הזיכרון העירוני ואת הטקס העירוני לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל וכן טקסים רבים נוספים, שבהם הוזמנו תלמידי המגמה להשתתף. בנוסף, הופיעה יחד עם התלמידים מדי שנה בחגי ישראל בבתי חולים, בבתי אבות ובמוסדות נוספים וכן ייצגו באירועים שונים את בית הספר ואת העיר בארץ (למשל, בטקס בו קיבלה חולון את פרס החינוך) ובעולם (דוגמת טקס יום השואה, שהתקיים בוילה ואנזה בברלין, במסגרת משלחת עירונית של ניצולי שואה), כולל שיתופי פעולה עם בתי ספר ממדינות זרות, השתתפות בכנסי מקהלות בין־לאומיים ועוד. בראון זכתה פעמיים בתואר "אשת חינוך מצטיינת" מטעם עיריית חולון והיא אחראית להפיכתה של מגמת המוזיקה למגמה מובילה ופורצת דרך בתחומה שאף קיבלה את הכרת משרד החינוך על היותה מגמה ייחודית.

 

 

צילום: אבי שמעון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות