חינוך

החלו העבודות להקמת האגף החדש בבית ספר שיזף

במסגרת הפרויקט, ייבנו כ-1,800 מ"ר שמתוכם 450 מ"ר יכללו חצר מקורה. המבנה עצמו יכלול שש כיתות לימוד, מעבדות וחדרי ספח. במסגרת העבודות, מתקני החצר וההצללות הסמוכות לגן הילדים יפורקו, ויותקנו הצללות חדשות במקומות הדרושים. בנוסף, דאגה העירייה להקמת שני מגרשי מיני-פיץ' (קט-רגל) איכותיים שיאפשרו פעילות ספורטיבית מיטבית עבור התלמידים.

יודגש כי העירייה מלווה על ידי אגף החינוך ואגף הביטחון, זאת לצד תגבור סיורים ואבטחה מצד כלל הגורמים בעיר, על אף העובדה שאיזור הבנייה מנותק לחלוטין מחצר בית הספר ומופרדת באמצעות גדר בגובה ארבעה מטרים. לצורך הבטחת שלומם של הילדים, תגברה העירייה את נושא הבטיחות באמצעות שני שומרים חמושים שנוספים על השומר שניצב בפתח בית הספר. חשוב להדגיש כי כל עובדי הקבלן מצוידים באישורים המתאימים על פי כל דין.
ראש העירייה, ליאת שוחט, ציינה: "אנו פועלים לאורך כל הדרך בכפוף לנוהלי חוזר מנכ"ל משרד החינוך בתחום בינוי של מוסדות חינוך בזמן שגרת לימודים. אנו קשובים להורים ולצרכים שעולים מהשטח ופועלים יחד עימם כדי למזער את חוסר הנוחות הזמנית שנובעת מבנייה מהסוג הזה. אני רואה את טובת התלמידים וטובתם בלבד כאשר המטרה הברורה מבניית אגף חדש הוא הקטנת הצפיפות במרחבים הקיימים יחד עם ביטול כיתות אם בקרוואנים ובממ"דים. אין לי ספק שכשהבנייה תסתיים, התוצאה תשביע את רצונם של כל הגורמים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות