חינוךראשון לציון

פעילויות הנצחה בבתי הספר בראשון לציון לזכרה של רונה רמון

במקיף י"א ע"ש אילן רמון ז"ל, קיבלו בעצב רב את ההודעה על לכתה של רונה רמון לאחר התמודדות עם מחלה קשה. "כמוסד חינוכי הקרוי על שמו של אילן רמון" שיתפה מנהלת קריית החינוך, כרמן ניר "נחשפנו למחויבותה של רונה רמון לקידום נושאים חינוכיים בישראל.

רונה היא דוגמה בלתי רגילה לאדם שבוחר באופן עיקש בחיים. היא ידעה לתעל את הטרגדיה המשפחתית לתרומה לקידום בני הנוער והילדים ברחבי הארץ. בעזרת הקרן שאפה רמון, להקנות לדור הצעיר "מצוינות אקדמית, מנהיגות חברתית ותעוזה פורצת דרך. דרך שיתוף הפעולה עם קרן רמון נחשפו תלמידי בית הספר לידע אקדמי עדכני ושיטות לימוד והתנסות חדשניים ופורצי דרך בתחום המדעים. הידע וההתנסות אליהם נחשפו התלמידים פתחו בפניהם עולם תוכן חדש ועודדו אותם להמשיך ללימודי מדעים".

בבית הספר הוסיפו את תמונתה וסיפור חייה של רונה לפינת ההנצחה המשפחתית הכואבת. בבית הספר היסודי שקמה, הכינו התלמידים פרח לזכרה שבמרכזו חללית, מטוס או לב. לצדם נכתב המשפט של נשיא המדינה, ראובן ריבלין: "אילן ואסף נגעו בשמים ורונה נגעה לכולנו בלב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות